• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402020703660
  • خبرنگار : 71616

حضور هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها تایید شد

حضور هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها تایید شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از عرضه و حضور خودروی هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها در سامانه تخصیص یکپارچه که از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، این گروه خودروسازی در اطلاعیه خود از عرضه هایما در مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودروها خبر داده و اعلام کرده است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول هایما در این مرحله فروش خودروهای داخلی در کنار سایر محصولات این شرکت که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

ایران‌خودرو در این اطلاعیه خاطر نشان کرده است که اولویت‌بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اما با توجه به استقبال مشتریان از محصولات این  گروه صنعتی، ایران‌خودرو متعهد می‌شود که نسبت به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

همچنین این شرکت متذکر شده است که به طور حتم، در صورت وجود ظرفیت در خطوط تولید ایران‌خودرو، در هر مرحله از فروش نسبت به افزایش ظرفیت عرضه، اقدام و ایجاد امکان خرید متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه فراهم خواهد شد.

ثبت‌نام مرحله دوم طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت ماه در قالب فرآیند مشابه مرحله اول و با همان شرایط، آغاز خواهد شد؛ متقاضیان تمام شرایط عمومی، باید برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت با موجودی ۱۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

همچنین به گفته این مقام مسئول بیشتر مدل‌های شرکت‌های خودروساز در مرحله دوم نیز عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۷ ۱۸:۰۱

سلام به آقای وزیر wمت بگین چرا باید افرادی که در سال 1401 خودرو خود را اسقاط کردن وتحویل دادن و در طرح فرسوده برنده شدن قیمت ماشین با افرادی که در طرح یکپارچه برنده شدن یکی باشه این بی انصافی هست که این افراد شش ماه خودرو های خود را اسقاط کردن و حالا باید مصوبه قیمت 402 را پرداخت کنند لطف رسیدگی کنید با تشکر فراوان

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۷ ۱۸:۰۹

گزینه سازمان حمایت برای وکالتی کردن حساب وجود ندارد

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۷ ۱۹:۳۱

سلام،پس چرا هایما رو در تغییر خودرو 5 اردیبهشت نیوردن؟ما که ماشین مون افتاده دو سال بعد و پول مون بیشتر از یک ماه بلاک بوده اگر واقعا ظرفیت خالی برای هایما هست اولویت برای ما هست برای ویرایش خودرو ممنون میشم پیگیری بفرمایید ما که کاری از دستمون بر نمیاد

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۸ ۱۸:۱۷

انصراف بزن

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۷ ۲۲:۴۱

سلام خیلی نیاز به دانش زیادی ندارد. خودرو هایما رو ثبت نام کردیم نوبت تحویل رو تابستان ۱۴۰۳ زده توی سامانه یکپارچه. بعد طرح جایگزینی مطرح میشه مسئولان ایران‌خودرو اعلام میکنن که یکی از خودرو هایی که می‌توانیم جایگزین کنین و امسال تحویل بگیریم هایما است و این خیلی عجیبه اگه دارین پس چرا نوبت ما سال آینده است. بعدش میبینیم که در طرح یکپارچه هم این خودرو رو نمیزنه و .... .

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۸ ۰۰:۰۳

سلام کی جلوی حساب وکالتی سازمان حمایت از خودروهای داخلی باز میشه چون من بانک ملی پولو ریختم وای متاسفانه این گزینه غیرفعآله لطفا اطلاع رسانی کنید این مرحله حداقل ثبت نام کنیم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۰ ۰۸:۵۲

سلام من پژوپارس پاییز۱۴۰۱افتادمیتونم انصراف بدم تواردیبهشت ثبت نام کنم هایما

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۲ ۱۵:۴۳

بگو پاییز 1402

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۶ ۱۸:۳۳

سلام بله میتونین ولی ایکاش راهی بود تا ما پژو شما رو میگرفتیم بجاش من برای شما هایما ثبتنام میکردم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۲ ۱۷:۳۹

یکی بگه متقاضيان عادی هم می‌توانند ثبت نام کنن یا فقط مادران؟؟؟؟ از 16 اردیبهشت

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۳ ۱۵:۴۰

سلام ، من هایما s7 ثبت نام کردم افتاده تابستان 03 ، الان گفته شده از 16 اردیبهشت دوباره هایما برای ثبت نام هست ، الان برنامه ما چی میشه ؟ اگه هست چرا به ما ندادید؟