• جمعه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402020803991
  • خبرنگار : 71610

وزیر دفاع یمن: متجاوزان با اجرای شروط صلح حسن‌نیتشان را ثابت کنند

وزیر دفاع یمن: متجاوزان با اجرای شروط صلح حسن‌نیتشان را ثابت کنند

وزیر دفاع یمن در سخنانی گفت که متجاوزان به این کشور با عملی کردن شروط رهبری یمن برای دستیابی به توافق صلح حسن نیتشان در این باره را ثابت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرلشکر محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن از کشورهای ائتلاف متجاوز خواست با آغاز اجرای عملی شروط تعیین شده از سوی رهبری انقلاب یمن برای دستیابی به صلح عادلانه و همه جانبه که وحدت، استقلال و حاکمیت یمن بر خاک و منابع ملی آن را حفظ کند، حسن نیت خود را ثابت کنند.

العاطفی خاطرنشان کرد: هرگونه تلاش ائتلاف متجاوز برای تشدید تنش یا غارت منابع و دور زدن آنچه در چارچوب راه حل سیاسی مطرح شده است، مقابله نیروهای مسلح یمن را به همراه خواهد داشت و آنها آماده خنثی کردن این تلاش‌ها و حفظ حاکمیت ملی هستند.

وی تصریح کرد: دشمن رو به زوال رژیم صهیونیستی، ائتلاف متجاوز را تحت فشار قرار داده و به آنها دستور می‌دهد تا در راستای توسعه، کنترل و اشغال یمن، برنامه‌ها و طرح‌های آن را برای سلطه و اشغالگری در یمن اجرا کنند.

العاطفی گفت: دشمنان تصور می‌کردند که نقشه‌هایشان را عملی خواهند کرد؛ اما به لطف خدا و درایت رهبری انقلاب و استواری و ایستادگی مردم سرافراز یمن، نقشه‌هایشان ناکام ماند و همه توطئه‌ها و حیله‌های آنها علیه خودشان شد طوری که آنها اکنون به این باور رسیده‌اند که نمی‌توانند با ملت یمن مواجه شوند.

العاطفی همچنین از تلاش‌های نیروی دریایی و فرماندهی پدافند ساحلی یمن در چارچوب وظایف محوله در زمینه آمادگی و آموزش اعضای یگان‌های نیروی دریایی ارتش در تخصص‌های مختلف نظامی تقدیر کرد.

وزیر دفاع همچنین تاکید کرد که رهبر انقلاب و شورای عالی سیاسی به طور کلی به نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی در ابعاد مختلف آموزشی، صلاحیتی و تسلیحاتی توجه زیادی دارند.

وی ادامه داد: توکل ما به خداوند متعال بزرگترین سلاح تجهیزات و توانمندی‌های ماست و علاوه بر این آنچه در توان داریم آماده کرده‌ایم؛ همه اینها به رهبری مرد حرف و عمل یعنی عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha