• شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402020904826
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

برقراری ۲ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه یاسوج

برقراری ۲ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج گفت: دو پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی قشم ایر در این فرودگاه برقرار می شود.

"عنایت انصاری" در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده هواپیمایی قشم ایر این هفته دو پرواز فوق العاده در فرودگاه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مقصد تهران و بلعکس خواهد داشت که در صورت استقبال دائمی و برنامه‌ای خواهد شد.

وی اظهار کرد: دو پرواز هواپیمایی قشم‌ایر روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با ورود ساعت ۹ صبح و خروج ساعت ۱۰ صبح و روز دوشنبه ورود ساعت ۱۶ و خروج ساعت ۱۷ خواهد بود.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج وظیفه مدیران فرودگاه را مهیا کردن امکانات و تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در فرودگاه یاسوج شرایط برای پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا شده است.

انصاری تصریح کرد: برقراری پرواز اول به درخواست مردم و دوم به پیگیری‌های مقامات عالی استان بستگی دارد.

وی ادامه داد: بنده در جریان حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار هستم و اخیرا سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی دستور داده نسبت به برقراری پرواز در یاسوج اقدام نمایند و طبق آخرین پیگیری بنده مقرر شده نیمه دوم اردیبهشت برنامه پروازی ارائه کنند.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج عنوان کرد: ما آمادگی افزایش پرواز و یا پذیرش مسیرهای جدید و همچنین برقراری پروازهای بین المللی را داریم حتی مهر ورود و خروج مرز هوایی را هم تحویل فرماندهی پلیس مهاجرت استان دادیم، حال باید مقامات عالی استان از مقامات ارشد کشوری در وزارت راه و یا هیئت دولت مطالبه کنند.

انصاری اظهارکرد: در مورد برقراری پروازهای نجف ما از مدیرکل سازمان حج و زیارت استان درخواست برقراری پرواز کردیم ولیکن رسما پاسخ داده‌اند که مردم این استان توان مالی لازم برای این سفر هوایی زیارتی را ندارند و آن تعداد اندک هم زمینی سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: به هر حال ما وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام داده‌ایم و آمادگی ۱۰۰ درصد برای پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی را اعلام کرده‌ایم.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج تاکید کرد: در حال حاضر روزهای شنبه و چهارشنبه در مسیر تهران با شرکت ماهان پرواز برقرار بوده که با پیگیری‌های مستمر استاندار قول روزانه شدن پروازهای تهران را تا آخر اردیبهشت داده‌اند.

به گزارش ایسنا، انصاری بیان کرد: مشکل سد راه افزایش پروازهای این فرودگاه تمایل نداشتن شرکت‌های هواپیمایی بعد از سانحه سقوط هواپیما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۹ ۲۲:۰۹

چرا فرودگاهی که تا کنون هم یک پرواز خارجی نداشته و نمی تواند داشته باشد وبه تازگی مرز هوایی شناخته شده؟ رافرودگاه بین المللی می نامید

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۱۰:۰۰

مگه فرودگاه های دیگه از روز اول پرواز داشتند، فرودگاه یاسوج‌ قابلیت اینو داشته که بین المللی بشود و شد و ان‌شاءالله پیگیر باشند که سفرهایی زیارتی و سیاحتی در این فرودگاه انجام گیرد، باید از یک جایی شروع بشه....

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۹ ۲۲:۱۰

چرا فرودگاهی که تا کنون هم یک پرواز خارجی نداشته و نمی تواند داشته باشد وبه تازگی مرز هوایی شناخته شده؟ رافرودگاه بین المللی می نامید

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۱۷:۲۳

دهه ۸۰ پرواز دبی برقرار بود

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۹ ۲۲:۵۵

خدا کنه پرواز رفت و برگشت هواپیما تداوم داشته باشه که موجب خوشحالی مردم و رفاه انان شود نه بخاطر سفر فعلی دولتمردان(معاون اجرایی رئیس جمهور) باشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۰ ۱۸:۰۷

سلام خسته نباشید پرواز یاسوج به عسلویه را هم درنظر بگیرید

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۰۲:۰۵

باسلام درخصوص پرواز بین المللی شما اول پرواز تهران یاسوج را درست کن بعد بین المللی راه بنداز

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۲۳:۱۷

درود برشما خدا کنه رفت و برگشت روزانه مقدور باشه مطمئنا رفته رفته استقبال خوبی خواهد شد و مسافران زیادی استفاده خواهند برد