• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402021005524
  • خبرنگار : 71616

از امروز به مدت ۱۱ روز فرصت داده شد

آغاز فرآیند واریز وجه پیش‌پرداخت خودرو برای طرح ویژه مادران با تحویل شهریور

آغاز فرآیند واریز وجه پیش‌پرداخت خودرو برای طرح ویژه مادران با تحویل شهریور

همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، از امروز (یکشنبه) به مدت ۱۱ روز (تا روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) امکان واریز وجه برای مادرانی که در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی وزارت صمت، مرحله سوم تابستان ۱۴۰۲ انتخاب شده‌اند فراهم شده تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان مادران (مشمول طرح جوانی جمعتی) که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) تا روز چهارشنبه هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ماه) برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروی خود مطابق بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی است که اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیانی که در اولویت اول پیش‌فروش مادران سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده‌اند، می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

شایان ذکر است که سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو بصورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.  

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق جدول زیر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

آغاز فرآیند واریز وجه پیش‌پرداخت خودرو برای طرح ویژه مادران با تحویل شهریور

  انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۲:۵۵

من تارا دستی تابستان 1402انتخاب شدم برام هنوز هم پیامک نیومده

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۳:۵۸

حدود 7000 تارا رو قبلا تو بورس فروختن برا برج3

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۵:۱۴

من پژوپارس سفارشی اولویت تابستان ۱۴۰۲ هستم طرح جوانی جمعیت ولی هنوز پیامک نیومده برام

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۵:۱۹

سلام منم پارس سفارشی تابستان ۴۰۲ هنوز برام پیامک نیومده

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۹:۵۶

برای من هم پارس سفارسی تابستان هست ولی هنوز پیامک نیامده

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۲۳:۵۲

این چه مدل اعلام است. پس و پیش اعلام میکنید طرف مثلا پژو تابستانه هنوز پیامک براش نیومده اونوقت اعلام میکنید افرادی که پاییز نوبتشونه بیان پول واریز کنند. تازه دنا دستی پس دنا اتوماتیک پاییز چی؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۴ ۱۵:۴۲

من هم پژو پارس برنده شدم اما هنوز پیامکی نیومده

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۸ ۱۹:۱۴

من هم پژوپارس تابستان ۱۴۰۲ احرازگردیده اما پیامک نمیاد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۰۷:۵۰

سلام من پژو پارس سفارشی انتخاب کردم طرح جوانی جمعیت برای تابستان دراومده یک ماه از تابستان گذشت خبری نشده هنوز هیچ کس هم جواب گو نیست ولی برای طرح عادی که برای تابستان در اومده پیامک واریز وجه ارسال شده کسی سر در نمیاره چه خبره لطفا اگه کسی خبری داره اطلاع رسانی بکنه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۶ ۱۱:۵۱

سلام من ساینااس زدم تحویلش زده ۱۴۰۳ راهنمایی بکنیداین جزطرح مادران هست یانه قسطی هستن درطول چندقسط هرقسطی مبلغش چنده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۲۰:۲۱

سلام اول گفتن ماشین واسه مادران بدون قرعه کشی الان وکالتی شده طرف ازکجا بیار تواین گرونی خرج مخارج به زور میاریم واقعا چه قانونی دلمون به چی خوش بود