• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402021005620
  • خبرنگار : 50187

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

وصیت‌نامه امام خمینی الگوی کامل اخلاقی و اجتماعی است

وصیت‌نامه امام خمینی الگوی کامل اخلاقی و اجتماعی است

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: وصیت نامه امام خمینی (ره) الگوی اخلاقی، اجتماعی و رفتاری است که می‌تواند به عنوان یک الگوی کامل برای نسل جوان ارائه شود. 

حسین انجم شعاع امروز ۱۰ اردیبهشت ماه در اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به بحث پیرامون شخصیت بی نظیر حضرت امام پرداخت و افزود: امام خمینی (ره) یک دانشمند متفکر، سیاست مدار متعهد و یک شخصیتی بی بدیل بود. به همین دلیل اندیشه‌های ایشان باید در ابعاد مختلف جامعه تبیین شود.

وی با تاکید بر جهانی بودن شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: با وجود گذشت سال ها از رحلت جانگداز امام هنوز شخصیت ایشان برای جهانیان و حتی برای دوستداران آن حضرت ناشناخته است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: " امام خمینی را کیست که نشناسد و کیست که به شایستگی بشناسد"؟

انجم شعاع با بیان اینکه امروز جهان تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته، گفت: فرمایشات امام راحل به روز و قابل استفاده برای همه اقشار مختلف مردم است؛ وصیت‌نامه حضرت امام (ره) الگوی اخلاقی، اجتماعی و رفتاری است که می‌تواند به عنوان یک الگوی کامل برای نسل جوان ارائه شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان رویکرد شورا را مردمی کردن و مشارکت همه اقشار مختلف در برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: همانگونه که مردم به صورت خودجوش در برنامه‌های مذهبی مشارکت دارند باید در ویژه برنامه‌های ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نیز به صورت خودجوش شرکت نمایند و رکن اصلی این مراسم، مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد مردم در سال ۴۲ نیز حرکتی الهی بود که به پیشرفت انقلاب کمک کرد و امام (ره) فرمود "برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام می‌کنم"، گفت: برنامه‌های ارتحال امام(ره) و ۱۵ خرداد در استان کرمان با رویکرد تبیینی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha