• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402021005860
  • خبرنگار : 71649

بائو: قرار نیست داربی در فینال جام حذفی برگزار شود!

بائو: قرار نیست داربی در فینال جام حذفی برگزار شود!

معاون ورزشی باشگاه نساجی گفت قرار نیست داربی در فینال جام حذفی برگزار شود و تیمش می‌خواهد مانند سال قبل استقلال را در آزادی حذف کند.

به گزارش ایسنا، میثم بائو، ورزشی باشگاه نساجی پس از قرعه‌کشی جام حذفی می‌گوید: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و پارسال هم در ورزشگاه آزادی توانستیم استقلال را شکست دهیم. تا آن جایی که یادم است، تیم‌های لیگ یکی هم به فینال می‌آمدند. داربی از پیش تعیین شده‌ای در فینال نیست و شرایط جام حذفی فرق می‌کند. همین دیروز استقلال به سختی در وقت اضافه پیروز شد.

ورزشگاه نساجی یک‌سری از استانداردها را کم دارد

وی ادامه داد: ما هم نساجی هستیم و هوادار خود را داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم. پس از ۱۳ هفته ناکامی برنده شدیم و سعی می‌کنیم در این ۳ هفته و بازی‌های باقی مانده جام حذفی همین روند را ادامه دهیم. من دوست داشتم فینال در قائمشهر با حضور هواداران باشد. استادیوم ما یک سری استاندارهای حضور در آسیا را کم دارد. نساجی در لیگ قهرمانان حضور دارد و مسئولان خواب هستند. ما جلسانی را گذاشتیم اما اتفاقی رخ نداد. آقای حدادیان گفت که حاضر است همه این هزینه‌ها را بدهد تا نساجی در قائمشهر بازی کند اما انگار نه انگار.

بائو اضافه کرد: شاید چند سال دیگر طول بکشد تا نساجی دوباره در آسیا بازی کند و نباید این فرصت را از دست داد. متاسفانه تا جایی که من اطلاع دارم، مسئولان ما خواب هستند. همه باید دست به دست هم دهیم تا در وقتی که تا ۲۰ خرداد داریم، بتوانیم در قائمشهر بازی کنیم. آقای مطهری زحمتش را در این باشگاه کشید. او مربی جوانی است و حالا حالاها جا دارد. او در نیم‌فصل اول زحمتش را کشید اما فوتبال است و چنین اتفاقی می‌افتد. او از نظر فنی و اخلاقی خوب است اما قسمتش نبود که در نساجی بماند.

توضیحات سهیل مهدی در رابطه با مشکلات ورزشگاه‌های لیگ و فینال جام حذفی

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی پس از دیدار پرسپولیس و گل گهر درباره قرعه‌کشی جام حذفی و وضعیت میزبانی فینال این رقابت‌ها اظهار کرد: یک تیم از شهرستان و سه تیم از تهران داریم. ورزشگاه فینال باید بی‌طرف باشد و باید ببینیم کدام تیم‌ها به فینال راه پیدا می‌کنند. در آن شرایط ورزشگاه فینال را اعلام می‌کنیم. قبل از آن ورزشگاه جایگزین و شرایط آن را اعلام خواهیم کرد.

هر شهری می‌خواهد میزبان جام حذفی شود، باید داوطلب شود

او در رابطه با صحبت‌هایی مبنی بر این‌که اگر یک پای فینال یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس باشند، تبریز میزبانی نخواهد کرد؟ عنوان کرد: هر شهری می‌خواهد فینال را برگزار کند، داوطلب خواهد شد و همچنین باید ببینیم شرایط میزبانی در فینال را خواهد داشت یا خیر. باید ببینیم در آن روز شرایط فراهم خواهد بود یا خیر. اگر شرایط فراهم باشد، فینال در شهر مربوطه برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات در رابطه با سمت جدیدش در هیات فوتبال تهران بیان کرد: سمت که نه. درباره مسائل فنی و مسابقات خواستند به آن‌ها کمک کنیم و لطف داشتند. در این خصوص اگر کمکی باشد، حضور خواهم داشت. در رابطه با بحث اجرایی و آیین نامه‌ها کمک خواهم کرد.

او درباره جلسه با امیر قلعه‌نویی درباره تقویم برگزاری مسابقات لیگ گفت: ابتدا باید از سرمربی تیم ملی تشکر کنم. او با وقت کمی که داشت حضور پیدا کرد و یک جلسه سه، چهار ساعته را برگزار کردیم. او نه تنها تیم ملی بزرگسالان، بلکه تیم ملی امید و لیگ را هم در نظر گرفت و برنامه را مرور کرد. نیازهایی درباره اردوهای تیم ملی بیان کرد. امسال یکی از سخت‌ترین شرایط را برای برنامه ریزی خواهیم داشت چون امسال تیم ملی ان‌شاءالله تا آخرین مرحله در جام ملت‌ها حضور خواهد داشت و این یک ماه زمان می‌برد. این وقفه برای تیم‌هایی که بازیکن‌های ملی ندارند، سخت است.

مهدی ادامه داد: باید بازی‌ها را تعطیل کنیم و در کنار آن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش خواهیم داشت. این برنامه به ما تحمیل می‌کند که با این شرایط برنامه ریزی کنیم. اگر به تقویم ایام فیفا مراجعه کنید، برنامه‌ بازی‌های باشگاهی لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی به صورتی برگزار شده که با بازی‌های لیگ تداخل دارد. ۱۵ تا ۲۰ روز فضا باید در اختیار بازی‌های بین المللی قرار بگیرد. برخی تیم‌ها از این بابت به مشکل می‌خورد اما در حال تلاش برای برنامه ریزی هستیم تا فصل پویایی داشته باشیم.

او درباره مشکل حضور هواداران در ورزشگاه شهید دستگردی و مشکل میکسدزون در شهرهایی مثل اراک و کرمان عنوان کرد: در کنار اعضای شورای تامین، صدا و سیما، پلیس و سازمان‌های نظارتی، ما هم یکی از کسانی هستیم که در جلسات شرکت می‌کنیم. بعضی وقت‌ها شرایط علی رقم میل باطنی تصمیم‌گیری می‌شود. زیر ساخت، ظرفیت و سکوها برای بعضی از رقابت‌ها ضعیف هستند. ما برای برخی از تیم‌ها هر بازی حداقل ده هزار هوادار داریم و باید بپذیریم بعضی از سکوها و ورزشگاه‌ها در حداقل مهمان‌پذیری هستیم و این را برای دفاع از شورای تامین می‌گویم زیرا هیچکس دلش نمی‌خواهد بازی‌ها بدون هوادار باشد.

او اضافه کرد: در رابطه با بحث رسانه فرمایشات شما را می‌پذیرم که میکسدزون ورزشگاه امام خمینی اراک، استادیوم مس کرمان و نفت آبادان مشکل دارد. خیلی تلاش کردیم میکسدزون این ورزشگاه‌ها را راه‌اندازی کنیم اما به خاطر فضای کم این ورزشگاه‌ها نتوانستند چنین اتفاقی را رقم بزنند. ما بیش از ۳ بازدید از باشگاه‌ها داریم و بیش از ۳۰ نکته را به آن‌ها می‌گوییم. البته بسیاری از باشگاه‌ها مالک ورزشگاه نیستند و اداره کل و ارگان‌های دیگر مالک بسیاری از این ورزشگاه‌ها هستند.

مهدی درباره افراد متفرقه حاضر در میکسدزون عنوان کرد: اگر بخواهیم واقعی صحبت کنیم، در بسیاری نیاز به ارتقا داریم و حتی من به عنوان مسئول برگزارکننده بازی‌ها در برگزار کردن بسیاری از بازی‌ها نیاز به ارتقا دارم. در بسیاری از نقاط نمی‌توانیم به اصحاب رسانه کمک کنیم. باید همگرایی صورت بگیرد و صورت‌جلسه‌هایی را برای کمک به اصحاب رسانه باید ایجاد کنیم. در ایام کرونا ثابت شد که وقتی تماشاگر در ورزشگاه‌ها نبود، شما خبرنگاران فوتبال را به داخل خانه‌ها بردید. من به تلاش شما احترام می‌گذارم. ما تلاش می‌کنیم بهتر شویم و ممنون که این نکات را به ما می‌گویید.

او درباره دعوایش با یک توپ جمع‌کن و ایجاد هجمه علیه او بیان کرد: این هجمه‌ها ایرادی ندارد و به خواسته هواداران احترام می‌گذاریم و این‌ها هیجانات هواداری بوده است و خود ما روی این سکوها بزرگ شده‌ایم. یک جریانی بوده که تمام شده و صحبت بیش از این در حوصله رسانه‌ها نیست.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha