• دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402021106061
  • خبرنگار : 50034

بازار پرندگان برای همدان ۱۱۰۰ میلیارد آورده دارد

بازار پرندگان برای همدان ۱۱۰۰ میلیارد آورده دارد

ایسنا/همدان رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان با تأکید بر ساماندهی مشاغل به صورت تخصصی، گفت: بازار پرندگان همدان با هدف ساماندهی مشاغل به صورت تخصصی در دستور کار قرار گرفته که ۱۱۰۰ میلیارد تومان آورده برای شهر همدان به همراه خواهد داشت.

احسان صباغی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری همدان به ساماندهی مشاغل به صورت تخصصی در قالب شهرک‌های صنفی خاص با خدمات ورود کرده است، افزود: هدف این سازمان، ساماندهی مشاغل به صورت تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته عملیات اجرایی چهار پروژه در شهر همدان آغاز شد، اظهار کرد: بازار پرندگان در مساحتی افزون بر ۱۹ هزار مترمربع در قالب ۲۸۰ غرفه احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همدان یکی از قطب‌های پرورش و تکثیر پرندگان زینتی است، تصریح کرد: بر این اساس وجود بازار پرندگان به عنوان یک نیاز احساس شد و در این بازار دامپزشکی، پارکینگ و تجهیزات مورد نیاز این صنف دیده شده است.

صباغی با بیان اینکه بازار پرندگان همدان سه ساله احداث خواهد شد، تصریح کرد: وجود چنین بازارهای صنفی آورده‌های زیادی برای شهر همدان خواهد داشت و خریداران از جایی که قابلیت رقابت کیفی دارد، خرید می‌کنند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان با اشاره به احداث مجتمع توسعه گردشگری کبابیان، یادآور شد: مجتمع توسعه گردشگری با هدف احیای چمن کبابیان در برنامه سازمان عمران شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه بناهای تاریخی که از گذشتگان باقی مانده است، گردش مالی نداشته مالکان این بناها تمایلی به حفظ بنا نداشتند، اظهار کرد: مجتمع توسعه گردشگری کبابیان به وسعت ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع با الهام از معماری سنتی همدان به صورت حیاط مرکزی در چهار سال احداث خواهد شد.

صباغی با اشاره به اتصال معابر تاریخی تپه هگمتانه به مقبره باباطاهر، بیان کرد: این طرح در فازهای مختلف اجرا خواهد شد و معبری انسان محور خواهد بود که در آن خانه‌های تاریخی قرار گرفته و یک مکان گردشگری برای شهر خواهد بود.

وی درباره جداره سازی شش خیابان اصلی همدان نیز بیان کرد: جداره‌سازی شش خیابان اصلی همدان و میدان امام خمینی(ره) با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار با محوریت پیاده راه های بوعلی و اکباتان اجرا می‌شود که ۵۰۰ متر از پیاده راه بوعلی انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان در پایان تأکید کرد: جداره سازی پیاده راه بوعلی امسال تکمیل خواهد شد و وارد جداره‌سازی پیاده راه اکباتان می‌شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha