• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402021206842
  • خبرنگار : 71516

آماده باش نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه/ وصیت‌نامه شهید خضر عدنان

آماده باش نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه/ وصیت‌نامه شهید خضر عدنان

منابع فلسطینی از آماده باش نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع فلسطینی اعلام کردند، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده بود، تمام یگان‌های نظامی خود را در حالت آماده باش قرار داد.

این منابع اعلام کردند، همچنین سفر هیئت اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی از غزه به خارج برای برگزاری اولین نشست دفتر سیاسی منتخب لغو شد.

همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای شهادت خضر عدنان را تسلیت گفت و رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسؤول این جنایت دانست.

در بیانیه این جنبش آمده است: ما در مسیر طولانی خود به سمت قدس مردان شجاع و بسیاری از فرماندهان و مبارزان از جمله خضر عدنان را از دست دادیم که یکی از کسانی بود که راه همواری را برای تمام کسانی که به دنبال آزادی در فلسطین و جهان هستند، باز کرد. وی در جنایتی که دشمن صهیونیستی در مقابل چشم جهان مرتکب شد، به شهادت رسید؛ جهانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و بر جنایت‌هایش سرپوش می‌گذارد. این شهید هیچ‌گاه از وظایف خود برای یاری کردن حق و دفاع از از ملت فلسطین دست نکشید و لحظات عمرش را در راه حمایت از مقدسات فلسطین سپری کرد. ما همین روش وی و تمام مبارزان را ادامه می‌دهیم. جنگ ما هرگز متوقف نخواهد شد و دشمن جنایتکار بار دیگر درک خواهد کرد که جنایت‌هایش بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. مقاومت با قدرت و پایداری ادامه خواهد یافت.

در این راستا منابع اعلام کردند که خضر عدنان قبل از شهادتش وصیت‌نامه‌ای را برای فرزندان، همسر و ملتش به جا گذاشت و در آن از آنها خواست با وجود جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی ناامید نشوند چرا که پیروزی نزدیک است.

خضر عدنان ۸۷ روز در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده بود. شهید عدنان در وصیت نامه خود درخواست کرده بود که به رژیم صهیونیستی اجازه کالبد شکافی پیکرش را ندهند و پیکرش را در نزدیکی قبر پدرش دفن کرده و روی قبرش بنویسند: اینجا قبر بنده فقیر خداوند، خضر عدنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha