• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402021207136
  • خبرنگار : 50555

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

مسئولان آموزش و پرورش زندگی غیرتمندانه شهید الداغی را در کتب درسی درج کنند

مسئولان آموزش و پرورش زندگی غیرتمندانه شهید الداغی را در کتب درسی درج کنند

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مطالبه ما از مسئولین آموزش پرورش این است که زندگی غیرتمندانه شهید حمیدرضا الداغی را همانند شهید حسین فهمیده در کتب درسی درج کنند.

حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در آیین تشییع شهید امر به معروف و نهی از منکر حمیدرضا الداغی در سبزوار ضمن تشکر از مردم ولایتمدار این شهرستان اظهار کرد: غیرت حمیدرضا الداغی پرچم سبزوار و خراسان رضوی را بالا برده است.

وی افزود: حمیدرضا الداغی در آستانه کنگره ملی سبزوار که ۴ خردادماه برگزار می‌شود به شهادت رسید و توانست خود را به خیل شهدای این شهرستان برساند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: لعنت خدا بر کسانی که چشم دیدن شهدای ما را ندارند.

وی با اعلام اینکه شهید الداغی پرچم شهدای این کشور را بالا برد، گفت: مطالبه ما از مسئولین آموزش پرورش این است که زندگی غیرتمندانه شهید حمیدرضا الداغی را همانند شهید حسین فهمیده در کتب درسی درج کنند و از صداوسیما نیز انتظار داریم که از زندگی حمیدرضا الداغی فیلم سینمایی و سریالی بسازند.

حسن‌زاده نامقی افزود: امروز یک شهید غیرت داریم که چشم همه مردم ایران را به سبزوار خیره کرده است. بنابراین از شهرداری سبزوار نیز تقاضا داریم بهترین خیابان این شهر را به نام این شهید غیرت اختصاص دهند.

وی عنوان کرد: این شهید غیرتمند غبار مظلومیت را از تارک بزرگترین واجب فراموش شده یعنی امر به معروف و نهی از منکر زدود. امر به معروف یک زندگی غیرتمندانه است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به دار آویختن قاتلین این شهید در محل مقتل از مطالبات ملت حزب‌الله است.

پیکر مطهر این شهید سرافراز پس از تشییع در جوار یاران شهیدش در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha