• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402021207290
  • منبع : نمایندگی سمنان

تجلیل از ۷۰ عضو هیات علمی دانشگاه سمنان/ رونمایی از یادنامه شعر فصل عبور صنوبر

تجلیل از ۷۰ عضو هیات علمی دانشگاه سمنان/ رونمایی از یادنامه شعر فصل عبور صنوبر

ایسنا/سمنان در آیین سنا از ۷۰ عضو هیات علمی ارتقاء یافته و نمونه آموزشی دانشگاه سمنان به مناسبت گرامیداشت روز معلم در سالن همایش های بین‌المللی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور استاندار سمنان قدر دانی شد .

سرپرست دانشگاه سمنان در این آئین ضمن قدر دانی از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان و تبریک روز معلم اعلام کرد: دکتر زهرا مروج عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و دکتر فرشاد ورامینیان عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی ، نفت و گاز دانشگاه سمنان به عنوان عضو هیات علمی نمونه کشوری  انتخاب شده اند .

دکتر سیف الله سعدالدین اظهار کرد: اثربخشی و ایجاد رشته های مختلف  و بازنگری رشته ها یکی از از ماموریت دانشگاه ها در کنار مطرح کردن جایگاه رفیع علم اعلام شده است .

وی با بیان اینکه رشد تولید در جامعه اتفاق نمی افتد مگر با تحقق بهره وری علمی افزود : بهره وری علمی هم جز با سرمایه گذاری و تدوین راهکارهای علمی و عملیاتی رخ نمی دهد که در دانشگاه سمنان هم در زمینه بهره وری هدف گذاری شده است .

دکتر سعدالدین با بیان اینکه هم اکنون دانشگاه سمنان با  چهارده هزار دانشجو و ۴۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های برتر در سطح کشور است  افزود : ۴۸ عضو هیات علمی دانشگاه سمنان با مرتبه استاد تمام و ۱۲۲ عضو هیات علمی با مرتبه دانشیار هستند که از نرم کشوری بالاتر است و رشد شتابان دانشگاه سمنان، مرهون زحمات مسئولان و اساتید این دانشگاه  از ابتدای تاسیس تا کنون است .

سرپرست دانشگاه سمنان اظهار داشت : در حال حاضر دانشگاه سمنان در کل کشور در بین دانشگاه ها رتبه ۲۵ ، بین دانشگاه های جامع رتبه بیستم و در حوزه پژوهش رتبه هشتم تا دوازدهم را داراست و رسیدن به رتبه ۱۰ ملی و زیر هزار در سطح بین المللی برای دانشگاه سمنان هدف گذاری شده است .

وی توسعه جامع دانش بنیان دانشگاه سمنان در همه زمینه ها، توسعه فضای فیزیکی و امکانات ، توسعه و بهبود وضعیت معیشتی اعضای هیات علمی و یاوران علمی و پیگیری مسائل مالی از دیگر هدف گذاری های دانشگاه سمنان است که با همدلی و همکاری مسئولان و خانواده اعضای هیات علمی  و یاوران علمی محقق خواهد شد .

سرپرست دانشگاه سمنان افزود : با پیگیری های انجام شده ۵۰ درصد از بدهی دانشگاه و خصوصا بدهی مربوط به اعضای هیات علمی پرداخت شده و از اردیبهشت امسال ماهیانه یک میلیون تومان بابت کمک هزینه رفاهی و معیشتی به اعضای هیات علمی و یاوران علمی پرداخت می شود .

در این آیین، از یادنامه شعر فصل عبور صنوبر زنده یاد دکتر عصمت اسماعیلی از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان که در دوره کرونا آسمانی شد، رونمایی شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha