• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402021308086
  • خبرنگار : 71129

ترور پوتین با حمله پهپادی به کاخ کرملین خنثی شد

ترور پوتین با حمله پهپادی به کاخ کرملین خنثی شد

کرملین اعلام کرد: در نتیجه اقدامات به موقع استفاده از سیستم‌های جنگ الکترونیکی، دو پهپاد که سعی در حمله به کاخ کرملین داشتند، خنثی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کرملین اعلام کرد این حمله پهپادی با هدف ترور ولادیمیر پوتین،‌ رئیس جمهوری روسیه بوده است.

هیچ تلفات و خساراتی در نتیجه این حمله پهپادی و سقوط بقایای این پهپاد در محوطه کرملین گزارش نشده است.

کاخ ریاست جمهوری روسیه همچنین اعلام کرد:‌ روسیه این حمله علیه کرملین را اقدام تروریستی برنامه ریزی شده می‌داند.

به دنبال وقوع این حادثه، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ممنوعیت استفاده از پهپادها در این شهر از امروز اجرایی می‌شود. او در تلگرام نوشت: تصمیم گرفتیم تا ممنوعیت استفاده از پهپادها در شهر مسکو را که از امروز اجرایی می‌شود، ارائه دهیم و موارد استثنا برای استفاده از پهپادها با تصمیم مقام‌هاست.

کرملین همچنین اعلام کرد: سه شنبه شب اوکراین تلاش کرد تا محل اقامت ریاست جمهوری روسیه را هدف حمله پهپادی قرار دهد که در نتیجه این اقدام تروریستی، پوتین آسیبی ندید. برنامه کاری پوتین تغییری نکرده و کمافی سابق ادامه دارد.

کرملین همچنین اعلام کرد: روسیه این حق را برای خود محفوظ می‌داند که اقدامی تلافی جویانه علیه تلاش‌های کی‌یف در حمله به کرملین انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۳ ۱۵:۳۴

سلطان پوتین بیشتر از یکسال هست که از جنگ میگذره، برنامه این بود در هفته اول جنگ اوکراینی ها بدون مقاومت کشاورشان را تسلیم شما کنند، ولی حالا باید مراقب باشی که با کاخ کرملین حمله نکنند. از طرفی همسایه ات با گردن کلفت و بدون ترس داره عضو ناتو میشه. واقعا مشاورین پوتین چه کسانی هستند ؟

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۴ ۰۷:۵۳

دوست محترم معادلات اینقدر ساده نیست :) روسیه یک‌هفته ای نتونست اوکراین رو بگیره چون روسیه فقط با اوکراین درگیر نیست، با کل اروپا و امریکا درگیره، چند درصد سربازان و تسلیحاتی که دارن با روسیه میجنگن متعلق به خود اوکراینه؟ زیر 20 درصد. جنگ روسیه با اوکراین اقتصاد تمام اروپا رو داره فلج میکنه، قیمت انرژی و غلات توی آلمان و بقیه کشورای قدرتمند اروپا وحشتناک شده، چون اروپا داره جور امریکا رو می‌کشه، دقیقا مثل جنگ جهانی دوم.

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۳ ۱۵:۵۰

حیف شد.

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۳ ۱۸:۴۹

حالا شما زیاد حرص نخور😂😂😂

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۳ ۱۷:۳۷

شانس هم نداریم....

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۳ ۲۰:۴۴

اینم نقشه جدید خود روس هاست....وگرنه چگونه پهباد هزار کیلومتر داخل خاک روس وارد شد و تا بالای سر کرملین رسیده و بعدا سرنگون شده.......احتمالا خواب‌هایی برای حمله های بیشتر به اوکراین دارنند ...