• پنجشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402021408895

معاون استاندار قم مطرح کرد؛

شوراها با پیگیری مجدانه به دنبال حل مشکلات مردم باشند

شوراها با پیگیری مجدانه به دنبال حل مشکلات مردم باشند

ایسنا/قم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: شوراها نباید دست از پیگیری بردارند، بسیاری از مشکلات با پیگیری‌های مختلف از دستگاه‌های اداری و دولتی حل می‌‎شود؛ مشکلات مردم نباید در گرو عدم تعامل شوراها با دستگاه‌ها باشد.

ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قم، امروز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از شوراهای برتر روستاها و شهرهای استان قم طی سخنانی اظهار کرد: بنا به ابلاغیه جدید وزارت کشور در سال جدید، موظف بودیم شوراهای برتر را به وزارت کشور معرفی کنیم.

وی افزود: دربخش روستاها، شورای روستای نویس، در بخش شهرستان‌ها، شهرستان کهک و در شهرها، شورای شهر قم به عنوان شوراهای برتر به وزارت کشور معرفی شدند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قم تصریح کرد: مراسم ویژه روز ملی شورها با حضور شوراهای برتر از سراسر کشور و رئیس جمهور، در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

معتمدی در ادامه با بیان اینکه قول‌هایی که در گذشته مدیریت استان به مردم روستاها و شهرها داده است می‌بایست عملیاتی شود، تاکید کرد: شوراهای روستاها و شهرها موظف هستند طی یک ماه آینده همه تصمیمات و وعده‌هایی که مدیریت استان در سفرها و بازدیدها به مردم داده‌اند را به استانداری ارسال کنند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اداری این موضوع را در نظر بگیرند قبل از هرعاقدام و تصمیمی که برای مردم می‌گیرند ابتدا باید شورای مربوطه در جریان قرار بگیرد و سپس شوراها موضوع را به مردم اطلاع دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه امور مدیریت روستاها و شهرها باید با مشارکت اجتماعی صورت بگیرد، عنوان کرد: شوراها باید شیوه مدیریت خود را تغییر کنند، باید ظرفیت مردمی در امور مدیریت روستایی و شهری را درنظر گرفت.

وی افزود: هرجا که کار به دست مردم سپرده شده و آن‌ها وارد میدان شدند، کار به درستی پیش رفته است و مدیریت با مشارکت اجتماعی شیوه مرسوم و موفقی است که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود.

معتمدی بیان کرد: تعامل مردم با شوراها باید افزایش یابد، شوراها ظرفیت بی‌بدیلی هستند که می‌توانند مشکلات مردم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف را حل کنند. شورا نباید صرفا مختص به امور شهرداری باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان گفت: شوراها نباید دست از پیگیری بردارند، بسیاری از مشکلات با پیگیری‌های مختلف از دستگاه‌های اداری و دولتی حل می‌‎شود؛ مشکلات مردم نباید در گرو عدم تعامل شوراها با دستگاه‌ها باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha