• جمعه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402021508925
  • خبرنگار : 50604

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج :

یادواره شهدا کهنه شدنی نیست/ شهید سلیمانی نماد عمل به مکتب عاشورا

یادواره شهدا کهنه شدنی نیست/ شهید سلیمانی نماد عمل به مکتب عاشورا

ایسنا/گلستان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج شهید سلیمانی را نماد عملگرایی به مکتب عاشورا دانست و گفت: یادواره شهدا فرصتی برای تجدید بیعت با آرمانهای شهداست که هرگز کهنه نمی شود.

سردار حسین معروفی شامگاه پنج شنبه در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی در آزادشهر اظهارکرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا را نباید به چشم یک مراسم ختم و سوگواری نگاه کرد بلکه این مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه هیچگاه ندیده ایم یادواره‌های شهدا کمرنگ و برای مردم ما کهنه شوند زیرا مردم همیشه دوستدار شهدا و علاقه مند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت:مکتب شهید سلیمانی مکتب اهل بیت (ع) است و ایشان یکی از بسترسازان نظام نوین و جدید جهان در منطقه غرب آسیا بودند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: دشمنان اسلام ناب محمدی با تشکیل فتنه منحوس داعش به دنبال آسیب به انقلاب اسلامی و این نظام مقدس بودند اما امثال شهید غلامی با تدبیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی شهید سلیمانی این فتنه شوم را از بین بردند تا به ناموس ایرانی دست درازی نشود.

معروفی افزود: ما هزاران شهید و آزاده و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کردیم تا دست نحس دشمن به دامن پاک دختران ایرانی نرسد، ما جانمان را سد بلای ناموس خود کردیم و این را از سیدالشهدا (ع) آموختیم.

وی  با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب اهل بیت پیامبر(ص) عاشورا و اسلام بود تاکید کرد: شهید سلیمانی نمونه‌ای شاخص برای عمل به مکتب عاشورا و اسلام است که سیاست‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای برای رسیدن به ظهور را به بهترین نحو در جامعه اجرا کرد.

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز در این مراسم گفت: اگر ما امروز شهید سلیمانی را به عنوان یک قهرمان ملی در جامعه معرفی می کنیم باید این را هم بدانیم که شهید سلیمانی در دانشگاه امام خمینی (ره) پرورش پیدا کرده و از شاگردان رهبر معظم انقلاب بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha