• جمعه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402021508941
  • خبرنگار : 71452

در نخستین کنگره بین‌المللی ژنومیک سرطان؛

پنل تخصصی سرطان پستان توسط پژوهشکده سرطان معتمد برگزار شد

پنل تخصصی سرطان پستان توسط پژوهشکده سرطان معتمد برگزار شد

پنل تخصصی سرطان پستان در نخستین کنگره بین‌المللی ژنومیک سرطان (CGC۲۰۲۳) به میزبانی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نخستین کنگره بین‌المللی ژنومیک سرطان (CGC۲۰۲۳) با مشارکت کنسرسیومی از مجامع علمی کشور از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران در حال برگزاری است. 

تازه‌ترین دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در نخستین کنگره بین‌المللی ژنومیک سرطان ارایه شد.

در حاشیه این کنگره بین‌المللی، نمایشگاهی از دستاوردها و محصولات مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرو ایرانی در این حوزه برپا شده که پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در قالب غرفه‌ای در این نمایشگاه مجموعه‌ای از محصولات فناورانه و طرح های پژوهشی خود در این زمینه را در معرض دید اساتید، محققان و دانشجویان شرکت‌کننده در کنگره گذاشته‌اند که با استقبال ویژه بازدیدکنندگان مواجه شد.

پنل تخصصی سرطان پستان توسط پژوهشکده سرطان معتمد برگزار شد
عکس دریافتی

پنل تخصصی سرطان پستان عصر چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به ریاست دکتر سیروس زینلی، استاد انستیتو پاستور ایران، دکتر آسیه الفت بخش، معاون پژوهشی پژوهشکده سرطان معتمد، دکتر رضوان اسمعیلی و دکتر محمد درزی، اعضای هیئت علمی پژوهشکده سرطان معتمد، دکتر مزدارانی، استاد دانشگاه تربیت مدرس و دکتر حمیدرضا خرم خورشید، استاد دانشگاه علوم توانبخشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده معتمد، دکتر زینلی به مراقبت شخصی‌سازی‌شده در مبتلایان به موارد پرخطر سرطان پستان به وسیله NGS، دکتر خرم خورشید به مولکولار پروفایلینگ سرطان پستان با استفاده از NGS، دکتر مزدارانی به ضرورت توجه به حساسیت به پرتو (رادیوسنسیویتی) در مبتلایان به سرطان پستان، دکتر اسمعیلی به پروفایلینگ بیان ژن در موارد زود تشخیص داده شده سرطان پستان برای ادجاونت کموتراپی و دکتر درزی به معماری یک پلتفرم پرسیشن آنکولوژی پرداختند.

پنل تخصصی سرطان پستان توسط پژوهشکده سرطان معتمد برگزار شد
عکس دریافتی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha