• جمعه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402021509046
  • خبرنگار : 71660

ریابکوف: با تمامی ابزارهای موجود از حملات علیه روسیه ممانعت می‌کنیم

ریابکوف: با تمامی ابزارهای موجود از حملات علیه روسیه ممانعت می‌کنیم

معاون وزیر خارجه روسیه گفت، این کشور از هر طریقی که شده از حملات علیه امنیت روسیه و رهبرانش جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه طی مصاحبه‌ای با کانال یک روسیه ضمن اشاره به حملات پهپادی علیه کرملین بیان کرد: به معنای واقعی کلمه آماده هستیم تا با تمامی ابزارهای موجود از حملات علیه امنیت روسیه، رئیس‌جمهور و رهبری سیاسی این کشور جلوگیری کنیم.

وی افزود: واشنگتن از "دست‌نشانده‌هایش" در کی‌یف برای اقدامات تحریک‌آمیز خطرناک‌تر استفاده می‌کند.

ریابکوف در ادامه تاکید کرد: فکر می‌کنم هر شخص منطقی در یک کشور متوجه خواهد شد که ایالات متحده آمریکا به سیاست‌های تنش‌زای خود ادامه می‌دهد و با استفاده از دست‌نشانده‌هایش در کی‌یف اقدامات تحریک‌آمیز خطرناک‌تر و وقیحانه‌تر انجام می‌دهد. شاید مقامات آمریکا مسؤولیت این ترور شوکه‌کننده و بی‌سابقه را که تمامی مرزهای قابل تصور را جابجا کرد، رد کند؛ اما هیچ‌کس آن‌ها را باور نخواهد کرد.

وی صراحتا اعلام کرد: تمام کسانی که عمیقا درگیر روس‌هراسی هستند؛ دشمنان ما تلقی می‌شوند.

این دیپلمات روسی در ادامه مصاحبه‌اش با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا اظهار کرد: روابط میان روسیه و آمریکا در آستانه یک درگیری مسلح آشکار است؛ اما مسکو هر کاری می‌کند تا مانع این درگیری شود.

در پی حمله پهپادی به کاخ کرملین، نیروهای روسیه شامگاه پنج‌شنبه در اقدامی کم‌سابقه از آغاز جنگ، با پهپاد و موشک به پایتخت اوکراین حمله کردند.

این حملات در پی حمله ‌پهپادی به کاخ کرملین در روز چهارشنبه تشدید شده است. مسکو این حمله پهپادی به کرملین را تلاش کی‌یف برای ترور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند؛ اما اوکراین دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha