• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402021609973
  • خبرنگار : 71575

اعتراض بازیکنان پیکان به بازی در آزادی و پنالتی پرسپولیس

اعتراض بازیکنان پیکان به بازی در آزادی و پنالتی پرسپولیس

بازیکنان پیکان به برگزاری بازی تیمشان برابر پرسپولی در ورزشگاه آزادی اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا ثابت ایمانی، بازیکن تیم فوتبال پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: یک هفته عجیب و غریب را گذراندیم. امروز هم یک بیانیه دیگر دادند. این کارها بیشتر باعث شد تا تمرکز تیم ما به هم بریزد تا پرسپولیس. ما امروز در حالی داشتیم مقابل ۲۰ هزار هوادار بازی می‌کردیم که میزبان بودیم. حتی رختکن میزبان را هم به ما ندادند.

مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم

وی ادامه داد: ما مظلوم‌ترین تیم لیگ است. در ورزشگاه انقلاب کرج سپاهان را بردیم و موقع میزبانی استقلال در همین ورزشگاه آزادی از استقلال مساوی گرفتیم. ما در زمین انقلاب کرج خیلی سخت باخت می‌دهیم. اگر قرار نیست در کرج بازی کنیم، باید در دستگردی بازی کنیم که توانستیم هوادار را ببریم. چرا باید در آزادی بازی کنیم؟ چه چیزی پشت این قضیه است؟ مجتبی حسینی آنقدر زیر فشار است که نمی‌دانم چه بگویم. او پاک‌ترین آدمی است که من دیدم و خیلی‌ها او را به خطار دوستی‌اش با گل‌محمدی زیر فشار گذاشته‌اند. بعید می‌دانم هیچ تیمی اندازه ما در آزادی خوب بازی کرده باشد. بازیکنان ما آینده فوتبال ایران هستند و خوب نیست چنین بلایی سر ما بیاورند.

ببینید

ویدیو/ گل ۳ امتیازی پرسپولیس مقابل پیکان

ویدیو/ کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان

داور گفت قسم می‌خورد پنالتی بود!

او درباره صحنه پنالتی گفت: نمی دانم داور چه پنالتی گرفت! به او گفتم هند گرفتی؟ خطای هل دادن را گرفت. به او گفتم که اصلا پنالتی نیست و فردا خودت زیر فشار می‌روی اما گفت قسم می‌خورم که پنالتی بود. بعید می‌دانم آن صحنه پنالتی باشد.

ابراهیم صالحی: اصلا کسی فهمید چرا پنالتی گرفت؟

همچنین ابراهیم صالحی، کاپیتان تیم پیکان گفت: ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو بردی به دست آوری. از این جا تا کرج... . اگر شما داستان را فهمیدید، به ما هم بگویید. نمی‌دانیم چه شد. اصلا کسی فهمید چرا پنالتی گرفت و اتفاقی افتاد؟ بنیادی‌فر هم نمی‌دانست چه خبر است. هند نگرفت و خطای هل دادن نوروزی‌فر را گرفت. هیچ‌کجای دنیا نمی‌شود یک تیم رفت و برگشت مهمان باشد و حتی رختکن تیم میزبان را هم به ما ندادند.

سرپرست پیکان: ما مظلوم هستیم

رضا رهقی، سرپرست پیکان درباره میزبانی این تیم در ورزشگاه ازادی اظهار کرد: این مسائل درست نیست زیرا به هر دلیلی سازمان لیگ تصمیم گرفته که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. ما باید خودمان را قوی کنیم. همه امروز دیدند که پیکان یک نمایش خوب را ارائه کرد.

وی در خصوص عملکرد داوری ادامه داد:  به نظرم پنالتی درست نبود و همانطور که ما فیلم بازی را دیدیم اتفاق خاصی نیفتاد. کارشناس‌ها در این خصوص نظر بدهند. از بازیکنان راضی هستیم که با تمام وجود بازی کردند. پیکان تیمی است که به لحاظ مالی  و هوادار پشتوانه نداریم

سرپرست پیکان در خصوص اعتراض استقلالی‌ها گفت: جالب است می‌گویند استقلال و سپاهان مظلوم هستند ولی در واقع در حق تیم ما ظلم شده است. نظر استقلالی‌ها کم لطفی است.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha