• دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402021811191
  • خبرنگار : 71234

یوسفی: نرخ خرید تضمینی گندم اصلاح شود

یوسفی: نرخ خرید تضمینی گندم اصلاح شود

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی قیمت ۱۵ هزار تومان برای خرید تضمینی گندم را بی عدالتی دانست و گفت که باید حداقل قیمت ۱۹ هزار تومان برای خرید تضمینی گندم اعمال شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری گفت: در شرایطی قیمت خرید تضمینی گندم  ۱۵ هزار تومان تعیین شده که شاهد افزایش قیمت نهاده ها، آب بها و موارد دیگر هستیم؛ قیمت ۱۵ هزار تومان بی عدالتی است و حداقل قیمت ۱۹ هزار تومان پیشنهاد می شود.

وی ادامه داد: باید از کشاورزان حمایت شود که در غیر این صورت موضوع کمبود مرغ و گوشت تکرار می شود که اکنون در خوزستان با کمبود  مرغ مواجه هستیم و از آن طرف مرغ با قیمت زیادی به فروش می رسد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری با تاکید بر لزوم اعمال فوق العاده ویژه برای معلمان گفت: دولت هر چه سریعتر وزیر آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.

یوسفی همچنین با تاکید بر لزوم اعمال بیمه تکمیلی برای بازنشستگان مخابرات گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری، صندوق ها و بانک ها مطابق اسناد بالادستی و تورم باشد وگرنه این افراد با مشکلات متعددی مواجه می شوند.

یوسفی ادامه داد: افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت ها در حوزه حمل و نقل به خصوص اتوبوس و کامیون و قطعات یدکی، مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی گفت: دولت برای پرداخت فوق العاده ویژه وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی براساس بند (ج) بودجه اقدام کند؛ همچنین موضوع تبدیل پلاک خودروهای مناطق آزاد اجرایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۸ ۱۳:۳۴

خیلی قشنگ همه با هم هماهنگ هستند و فیلم بازی میکنند دولت نرخ تعیین کرده بقیه حضرات دون می پاشن ،اعتراض میکنند که قیمت پایینه ببرید بالا.

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۸ ۱۴:۱۷

با سلام ..احسنت..واقعا ۱۵۰۰۰تومان برای گندم بی انصافیه

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۸ ۱۵:۲۴

قیمت ماشین نجومی می‌ره بالا چون ماشین رو دولت به مردم میفروشه.ولی قیمت گندم اینجوری کمترین قیمت ممکن رو میدم چون گندم رو مردم میفروشن و دولت خریداره

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۹ ۰۸:۴۲

حرف حساب زدی دمت گرم.

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۸ ۱۶:۰۷

دولت هر قیمتی دلش میخواد بخره چون وقتی برا کشاورز منفعت نداشته باشه مرض ندارند هر سال گندم بکاره

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۸ ۲۳:۱۵

واقعاتمام کشاورزان بااین نرخ گندم ضررمی کنند