• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402021911735
  • خبرنگار : 50528

اولین جشنواره فرهنگی هنری «جان فدا» در اصفهان برگزار می‌شود

اولین جشنواره فرهنگی هنری «جان فدا» در اصفهان برگزار می‌شود

ایسنا/اصفهان  دبیر اجرایی اولین جشنواره فرهنگی هنری جان فدا با بیان اینکه این جشنواره با محوریت مقاومت و انقلاب اسلامی، امید و کرامت انسانی، فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری، آزادی‌خواهی و میهن‌پرستی برگزار می‌شود، گفت: بهترین ابزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوان، استفاده از زبان هنر است.

مهدی حاجیان، دبیر اجرایی این جشنواره در گفت‌و‎گو با ایسنا، اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته که جشنواره هنری و ادبی جان‌فدا با همکاری دانشگاه‌ها، نهاد مقام معظم رهبری رهبری و سایر دستگاه‌ها برگزار شد، آثار بسیار خوبی به دبیرخانه ارسال و جلسه‌های گفتمان نیز با حضور دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی، اساتید و آیت‌الله مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شده است.

او ادامه داد: این جشنواره ویژه عموم دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان استان اصفهان است که در بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود، همچنین بخش ویژه دانش‌آموزی، راهیان نور و خادمیاران گلستان شهدا نیز به آن اضافه‌شده است.

حاجیان با بیان اینکه اقتدار امروز انقلاب اسلامی مرهون استقامت و پایداری در محور مقاومت است و بهترین ابزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوان، استفاده از زبان هنر است، گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ اثر در قالب‌های نقاشی، خط، عکس، کلیپ و گزارش و یدئویی، دل‌نوشته، شعر، سیاه‌قلم، داستان، خاطره‌نویسی، انیمیشن و... با موضوع‌ مقاومت و انقلابی اسلامی، مقاومت، صلح، امید و کرامت انسانی، فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری، آزادی‌خواهی و میهن‌پرستی و کلیه موضوعات مرتبط با جشنواره به دبیرخانه اولین جشنواره هنری و ادبی جان فدا ارسال‌شده و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد به بیش از ۵۰۰ اثر برسد.

 دبیر اجرایی اولین جشنواره فرهنگی هنری جان فدا با اشاره به تمدید مهلت آثار به این جشنواره، افزود: مهلت برای ارسال آثار به جشنواره هنری و ادبی جان فدا تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه تمدیدشده است؛ همچنین اختتامیه جشنواره ۳ خردادماه هم‌زمان با روز آزادسازی خرمشهر و همراه با تجلیل از خانواده شاخص شهدا استان و تقدیر از برگزیدگان برگزار با حضور مسئولان کشوری می‌شود.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان به شرکت در اولین جشنواره هنری و ادبی جان‌‎فدا می‌توانند تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه آثار خود را در قالب‌ای موردنظر به نشانی https://mohajer.tvu.ac.ir/janfada ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha