• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402021912016
  • خبرنگار : 71505

عذرخواهی عضو شورای شهر تهران از مردم برای مشکلات شارژ کارت‌های منزلت

عذرخواهی عضو شورای شهر تهران از مردم برای مشکلات شارژ کارت‌های منزلت

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بابت وجود برخی مشکلات در شارژ کارت‌های منزلت از شهروندان عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در حاشیه یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید روز گذشته خود از متروی تهران ،گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از مردم از مترو استفاده می‌کنند. بر همین اساس مترو یکی از پر ترددترین وسایل حمل و نقل عمومی قلمداد می‌شود، اما مشکلی در این حوزه در خصوص دفع صحیح فاضلاب وجود داشت به شکلی که از چاه‌های جذبی و یا از طریق انتقال مخازن جمع‌آوری به نقاط دیگر موضوع دفع فاضلاب انجام می‌شد.

وی افزود: استفاده از این شیوه موجب انتشار بوی نامطبوع و اعتراض شهروندان و شکل گیری مشکلات محیط زیستی می‌شد. بر همین اساس یکی از اقداماتی که سال گذشته پیگیری شد اتصال فاضلاب مترو به فاضلاب شهری بود که در این راستا نخستین ایستگاه یعنی ایستگاه هفت تیر به فاضلاب شهری متصل شد و سایر ایستگاه‌ها نیز در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: در سال جاری برای نخستین بار در بخش فاضلاب مترو بودجه‌ای به موضوع فاضلاب اختصاص پیدا کرد و اتصال ایستگاه‌های مترو به فاضلاب شهری نیز به این موضوع بستگی دارد که شبکه فاضلاب شهری در نزدیکی ایستگاه مترو وجود داشته باشد. در این راستا با آب و فاضلاب جلسات متعددی برگزار شد که همکاری آب و فاضلاب برای این موضوع جای قدردانی دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه در مسیر بازگشت به شورای شهر تهران از مترو استفاده کردم اما در ایستگاه امام خمینی شاهد شکل گیری صف طولانی برای شارژ کارت‌های خاص ویژه منزلت بودم که شهروندان در تشریح مشکلات به موضوعاتی همچون عدم امکان دریافت پول نقد برای شارژ این کارت‌ها و همچنین لزوم خالی شدن کارت‌ها برای شارژ مجدد بودند، افزود: امروز ساعت ۱۲ با مدیرعامل سازمان فاوا بازدید دیگری خواهیم داشت. چرا که بخشی از این مشکلات ناشی از تقلیل وظایف پیمانکار و بخشی مربوط به سازمان فاوا است.

به گفته وی ، بی تردید مردم در این حوزه هر چه به شورا و شهرداری بگویند حق دارند و من بابت این کاستی‌ها به عنوان عضو شورا از مردم عذرخواهی می‌کنم. قطعا مسئولین ذیربط امروز در این بازدید حضور خواهند داشت و پاسخگوی این مشکلات خواهند بود.

وی تاکید کرد: چند سال است که مبلغ سهم کارت‌های خاص منزلت افزایش پیدا نکرده که پیشنهاد افزایش را مطرح و پیگیری خواهم کرد. مشکل دیگر تعداد مکان‌هایی است که برای شارژ کارت‌ها در برخی ایستگاه‌های خاص در نظر گرفتند که باید این تعداد افزایش پیدا کند. لذا پیگیری خواهم کرد که چند محل شارژ این کارت‌ها در داخل مترو توسعه پیدا کند. مشکل دیگر نیز سایتی است که برای ثبت نام کارت‌های منزلت در نظر گرفته شده بوده که در حال حاضر کار نمی‌کند. لذا راه اندازی این سایت نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha