• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402021912089
  • خبرنگار : 71594

رضوانی: باید در برابر فتنه های دشمنان هوشیار باشیم

رضوانی: باید در برابر فتنه های دشمنان هوشیار باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وظیفه مسئولین و طرفداران نظام انقلاب این است که در برابر فتنه ها باید هوشیار باشند.

به گزارش ایسنا، غلامحسین رضوانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از غربگرایان فتنه گر که برای هماهنگی بیشتر با شیطان بزرگ با هم مسابقه می دهند، اظهار نفرت می کنم.

وی افزود: اگرچه فتنه‌ای‌ها همیشه پیشتاز خیانت بوده‌اند اما اخیرا انحرافی‌ها می خواهند به دشمن گرا بدهند. امروز هماهنگی هر دو دسته با منافقین، سلطنت طلب‌ها و برخی از ضد بهائی‌ها اظهر من الشمس است، آن وقت جریان انقلابی را متهم می کنند و می خواهند میوه آن را در انتخابات پیش رو بچینند، بنابراین امروز وظیفه ما هوشیاری است و طرفداران نظام و انقلاب باید هوشیار باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ما را متهم به هماهنگی با دولت می کنند، تصریح کرد: از علائم شیطان و طواغیت استفاده از استانداردهای چندگانه و دوگانه است؛ دیروز هماهنگی بر علیه رأی مردم توسط فتنه‌ای‌ها افتخار بود، امروز هماهنگی برای خدمت رسانی به مردم نقطه ضعف است و باید مجلس و دولت مورد هجمه قرار بگیرند. از کسانی که باید هوشیارتر از همیشه باشند و نیستند گله داریم. در ماجرای اخیر که نوچه‌های دست چندم جریان انحرافی بحران آفرینی می کنند، ارکان مجلس می توانستند با توضیح به موقع ادعای اتهام زنندگان را با گفتن این جمله که موضوع خودروها در تیرماه 1400 بوده که هنوز دولت رئیسی تشکیل نشده بود و موضوع استیضاح مطرح نبوده، پاسخ آنها را بدهند.

رضوانی افزود: الان که نمایندگان درخواست دارند این اسامی منتشر شود چرا نمی شود؟ آیا آبروی فرضی چند نفر از آبروی نظام و سه قوه مهم‌تر است؟ توضیح دیرهنگام دیروز کافی نیست، آیا نمی بینید آمریکاپرست‌های فتنه‌ای و انحرافی هلهله می کنند، آیا فراموش کرده اید که سردسته و خط دهنده اصلی فتنه‌ای‌ها وقتی وزیر بود در مجلس وقت حاضر شد و با صراحت تمام قصد خودش را برای فاسد کردن نمایندگان بیان کرد و گفت به هر کدام از شما کمتر از دو ماشین دادم بگویید. همان کسی که با سوابق مبارزات الحادی و با زمینه مارکسیسم آمریکایی به زندان شاه رفت، ادعا می کند در زندان شاه مسلمان شده است.

وی با بیان اینکه ما باید اتحاد ضد انقلاب، فتنه‌ای‌ها و خصوصا انحرافی‌ها را ببینیم، گفت: چرا ما نباید متحد باشیم؟ ما از حمایت از آقای رئیسی پشیمان نشده‌ایم و جهت گیری های اساسی ایشان همچنان که دو سوم نمایندگان حمایت کردند مورد حمایت قرار دارد، اما از آقای رئیسی گله داریم چراکه در چینش کابینه بعضا از عناصر غیر انقلابی استفاده کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: آیا این درست است که چند نفر در دولت خودشان را برای انتخابات ریاست جمهوری گرم می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۳ ۲۲:۲۸

غلامحسین رضوانی نماینده تهران عضو کمیسیون برنامه وبودجه است.