• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402021912142
  • خبرنگار : 71516

جهاد اسلامی: در پاسخ به جنایت دشمن تعلل نخواهیم کرد

جهاد اسلامی: در پاسخ به جنایت دشمن تعلل نخواهیم کرد

جنبش جهاد اسلامی شهادت ۱۳ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد خود در حمله وحشیانه بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز چندین ساختمان مسکونی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند که طی آن ۱۳ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی به شهادت رسیدند.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی در چارچوب جنگ علیه ملت فلسطین، دست به جنایت وحشیانه دیگری زد و با بمباران مناطق مسکونی، ۱۳ نفر را به خاک و خون کشید که بخش عمده شهدا زن و کودک هستند.

جهاد اسلامی مسؤولیت کامل این جنایت و پیامدهای آن را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که پاسخ فلسطینیان به جنایت وحشیانه بامداد امروز خیلی به تاخیر نخواهد افتاد و گروهان‌های قدس و دیگر گروه‌های مقاومت هرگز در برابر خون‌های پاکی که ریخته شده، کوتاه نمی‌آیند.

این جنبش اشاره کرد که دشمن صهیونیستی با این جنایت وحشیانه هرگز به اهداف خود دست نخواهد یافت و مقاومت متحد و یکچارچه است و بر اصول و مواضع خود ثابت است.

جهاد اسلامی اعلام کرد که مقاومت پس از جنایت امروز بیش از پیش بر ادامه راه خود و مقابله با دشمن اشغالگر مصمم خواهد بود.

همچنین ابوحمزه، سخنگوی گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: خون شهدا تنها باعث افزایش عزم و اراده ما برای ادامه مسیرشان می‌شود و وعده خدا درباره پیروزی برای ما محقق خواهد شد.

وی گفت: ما به تعهدات و وظایف خود در قبال شهدا عمل می‌کنیم و با متجاوزان با تمام امکانات روبرو می‌شویم. پایان این جنایت شکست دشمن خواهد بود. این کشتار باعث تعهد و حمایت بیشتر ملت جسور ما از مقاومت تا زمان آزادی تمام فلسطین می‌شود. ما با پایداری و قدرت با دشمن روبرو می‌شویم و جانشین یک فرمانده هزار فرمانده خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha