• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402022012703
  • منبع : نمایندگی سمنان

سفر فتاح به استان سمنان

نماینده سمنان در مجلس: پاکریس به شهر ارواح تبدیل شده بود

نماینده سمنان در مجلس: پاکریس به شهر ارواح تبدیل شده بود

ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس از پاکریس به عنوان یک واحد بزرگ صنعتی استان در گذشته نام برد و گفت: پاکریس مهدیشهر به شهر ارواح تبدیل شده بود.

دکتر عباس گلرو ۲۰ اردیبهشت ماه در نشست تخصصی بررسی وضعیت طرح ها و پروژه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان سمنان و راهکارهای جذب حمایت های اقتصادی و سرمایه ای بنیاد که با حضور هاشمی، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار کرد: دکتر فتاح در هر کجا که‌ بودند رویکردی جهادی و انقلابی داشتند.

وی ادامه داد: اقدامات و ماموریت های بنیاد مستضعفان در حوزه انتخابیه بنده در سال های گذشته قبل از مدیریت دکتر فتاح نمره قبولی نگرفته و کمبودها و نواقصی داشته‌ که خوشبختانه‌ در این دوره در حال اصلاح است.

نماینده مردم سمنان با اشاره به تعطیلی چند ساله کارخانه پاکریس تصریح کرد: کارخانه پاکریس مهدیشهر، امروز به شهر ارواح تبدیل شده است و این در حالی است که دارای امکانات و زیرساخت های بسیار مناسب است و امروز باید تلاش کنیم‌ تا این مجموعه دوباره احیا شود.

گلرو از ایل سنگسری در مهدیشهر به عنوان بزرگترین ایل عشایر کشور، نام برد و گفت: متاسفانه بحث مراتع، منابع طبیعی و آبخیزداری باعث ایجاد مشکلاتی برای این عزیزان شده است.

وی تاکید کرد: برخی زمین ها در شهرستان مهدیشهر و سرخه نیز باید در حوزه بنیاد مستضعفان تعیین تکلیف شود که ان شاءلله با حضور دکتر فتاح به نتیحه خواهد رسبد.

این نماینده مردم گفت: از لطف و عنایت‌ دکتر فتاح در راه اندازی و احیا کارخانه‌ پاکریس و آغاز به کار مجموعه ایران تایر در این واحد تقدیر می کنم.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس افزود: با تدبیر فوق العاده صورت گرفته که وظیفه ما در برابر مردم بوده است، امید در حوزه احیا کارخانه پاکریس و راه اندازی مجموعه ایران تایر ایجاد شده که ان شاءلله بتوانیم در خصوص رونق مجدد این کارخانه اقدامات لازم را به سرانجام برسانیم.
به گزارش ایسنا- دکتر سید پرویز فتاح  رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی؛ دقایقی پیش با استقبال مهندس هاشمی، استاندار سمنان وارد سمنان شد.‌ دکتر فتاح در ادامه با حضور در یادمان شهید گمنام استانداری سمنان به ساحت شهدای والامقام ایران اسلامی و بویژه شهید گمنام آرمیده در استانداری سمنان ادای احترام کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۰ ۱۴:۰۴

تایر سازی یکی از آلوده ترین صنایع است. کما این که واحد در دست احداث در واقع همان واحدی است که یکی از دلایل آلایندگی درجنوب تهران بوده است. مسلما قول می دهند ولی از همین الان طالب آباد، درجزین و دربندو شاید (شهمیرزاد و سمنان) را نابود شده بدانید. راه برگشتی هم ندارد، مگر این که از همین الان چاره اندیشی کنند و جلوی ایجاد آن را بگیرند. محیط زیست مهم نیست جان مردم هم مهم نیست؟