• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1402022012810
  • خبرنگار : 71429

حضور انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در نمایشگاه کتاب

حضور انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در نمایشگاه کتاب

قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان گفت: از امروز تا پایان نمایشگاه کتاب، غرفه انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان دایر است.

علی فتاحی زفرقندی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره غرفه انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب که از امروز آغاز به کار کرده است، گفت:  امسال در نمایشگاه کتاب در غرفه انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان، کتاب هایی که در طول یکسال گذشته در پژوهشکده  تولید محتوا شده، عرضه می شود. از جمله این کتاب‌ها «گفتارهایی در حقوق عمومی اسلامی» ، «فصل هشتم شرح قانون اساسی جمهوری اسلامی»، «نظام حقوقی حاکم بر انتخابات- جلد دوم با موضوع مدیریت در انتخابات و نظارت در انتخابات با نگاه تطبیقی به حوزه انتخابات" هستند.

وی افزود: «مشروح مذاکرات سال ۹۳ شورای نگهبان»  و «مشروح مذاکرات شورای نگهبان در خصوص قانون آئین دادرسی کیفری» و نیز مجموعه «مذاکرات شورای نگهبان درباره  مصوبات مجلس» برای اولین بار است که در غرفه انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.  

فتاحی ادامه داد: ما در نمایشگاه امسال تخفیفات ویژه ای هم در نظر گرفته‌ایم. برای اساتید و اعضای هیات علمی تا ۴۰ درصد تخقیف و نیز برای اعضای باشگاه حقوق اساسی تا ۲۵ درصد تخفیف آثار را در نظر گرفتیم. همچنین این امکان وجود دارد علاقه مندان به حقوق اساسی از طریق غرفه ما با پژوهشکده ارتباط بگیرند.   همکاران ما در غرفه پژوهشکده راهکارهای ثبت نام در باشگاه حقوق اساسی یا ارتباط با  پژوهشکده شورای نگهبان را به آنها توضیح می دهند.  

قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که نمایشگاه کتاب در حوزه تبیین موضوعات دارد، ما در غرفه پژوهشکده یک رویکرد دیگر در کنار فروش کتاب هم داریم و آن هم بحث پاسخگویی و گفت و گو پیرامون موضوعات حقوق اساسی و عمومی است.   

فتاحی در پایان گفت: از امروز که نمایشگاه کتاب شروع شده  تا پایان نمایشگاه از  ساعت ۱۶ الی ۱۸  یکی از اساتید و صاحب نظران حقوقی کشور در غرفه پژوهشکده شورای نگهبان حاضر است  و  با موضوع مشخص به سوالات علاقمندان  و دانشجویان پاسخ می دهد.

غرفه انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان  در نمایشگاه کتاب در  بخش ناشران عمومی راهروی ۶ غرفه ۳۰ مستقر است.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha