• پنجشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402022113816
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

۸ هزار مددجو در جنوب استان خدمات رایگان پزشکی دریافت می‌کنند

۸ هزار مددجو در جنوب استان خدمات رایگان پزشکی دریافت می‌کنند

ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: با حضور گروههای جهادی پزشکی، ۸ هزار مددجوی شهرستانهای خلخال و کوثر خدمات رایگان پزشکی دریافت می کنند.

 رضوان باقلاچی در سومین دوره همایش ملی قرض نیکو که ۲۱ اردیبهشت در محل سالن کنفرانس اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد، گفت: با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری گنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان، گروه جهادی پزشکی از سراسر کشور به مدت سه روز در جنوب استانمان مستقرر شده و خدمات رایگان درمانی برای مددجویان انجام خواهند داد.

وی از ارائه خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم شهرستانهای خلخال و کوثر توسط ۳۰۰ پزشک متخصص جهادگر خبر داد و افزود: خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی برای ۸ هزار مددجوی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی این شهرستانها انجام خواهد شد.

باقلاچی هدف از برگزاری گنگره شهدا را خیرخواهانه و خدمت بی منت با نیت ۳۴۰۰ شهید استان دانست و ادامه داد: به سفارش برخی از خانواده های شهدا در انجام وظایف خیرخواهانه مصمم هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه سنت نیک قرض الحسنه دادن سفارش اولیای الهی است، تأسیس صندوق امداد ولایت کمیته امداد را در عملی شدن پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای رفع نیازهای مالی مستمندان برجسته دانست.

باقلاچی اضافه کرد: مردم در محلات خودشان پای کار قرض الحسنه می باشند و با مشارکت در این امر خیر زمینه حل گرفتاری مالی یکدیگر را فراهم می کنند.

وی با بیان اینکه همایش ملی قرض نیکو فرصتی است تا از خیرین مشارکت کننده در پرداخت قرض های حسنه تجلیل شود و الگویی مناسبی برای جامعه معرفی شوند، خاطرنشان کرد: از بانکهای دولتی نیز انتظار میرود در قالب تهسیلات قرض الحسنه زمینه حل گرفتاری نیازمندان را فراهم کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha