• شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402022314492
  • خبرنگار : 50558

عضو هیات رئیسه خانه احزاب خراسان رضوی پاسخ داد

تعطیلی فعالیت‌های خانه احزاب چه تاثیری بر فضای انتخاباتی استان دارد؟

تعطیلی فعالیت‌های خانه احزاب چه تاثیری بر فضای انتخاباتی استان دارد؟

ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات رئیسه خانه احزاب خراسان رضوی با بیان اینکه مشکلات کنونی باعث دلسردی احزاب از انجام فعالیت‌های انتخاباتی شده است، گفت: در این میان نداشتن ساختمان خانه احزاب مزید بر تمام علت‌ها گشته و برای احزاب تبدیل به بهانه شده است و تا الآن هیچ انگیزه و درخواستی در خصوص برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های انتخاباتی صورت نگرفته است.

سیدجواد رضویان راد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه هنوز هیچ ساختمانی به خانه احزاب تحویل داده نشده است، اظهار کرد: مراحل تحویل ساختمان در حال طی شدن است. مکانی  که شهرداری پیشنهاد کرده بود را انتخاب کردیم، اما به دلیل جابه‌جایی در شهرداری تحویل ساختمان هم به تاخیر افتاد.

وی با بیان اینکه هیچ زمانی برای تحویل ساختمان تعیین نشده است، ادامه داد: در آخرین تماس‌ها گفته شد باید تا مستقر شدن شهردار منتظر ماند. اما الان مدت طولانی است که می‌گذرد و ما به دلیل نداشتن ساختمان و عواملی مانند کرونا، ماه رمضان و تعطیلات نوروزی جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم‌.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه زمان انتخابات هیات رئیسه خانه احزاب هم از موعد مقرر گذشته است، افزود: نداشتن ساختمان باعث شده است تمامی برنامه‌ها به تاخیر بیفتد. پیش از هر چیز باید در اولین فرصت، مجمع عمومی خانه احزاب برگزار شود تا تغییرات در شورای مرکزی شکل بگیرد و پس از آن هرچه سریع‌تر انتخابات هیات رئیسه برگزار شود.

عضو هیات رئیسه خانه احزاب با اشاره به قول استانداری مبنی بر هم‌اندیشی با فعالان سیاسی، عنوان کرد: استانداری قول داده بود جلساتی برگزار و برای گرم شدن فضای انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات با فعالان سیاسی هم‌اندیشی و از آنان نظرخواهی کند، اما متاسفانه هنوز این جلسات هم برگزار نشده است.

وی با بیان اینکه نه احزاب برای انتخابات برنامه خاص و ویژه‌ای را شروع کرده‌اند و نه مسئولین ذیربط در این رابطه فراخوان داده‌اند، ابراز عقیده کرد: شرایط کنونی، برخی مشکلات، اسیر روزمرگی شدن برخی مسئولین ، نبود وزیر در ۴ وزارتخانه و درگیر شدن مجلس برای به آمار آوردن فعالیت‌هایش باعث شده است هیچ گونه دلگرمی در جهت برنامه‌ریزی برای انتخابات پیش‌رو وجود نداشته باشد.

رضویان ادامه داد: در این میان نداشتن ساختمان خانه احزاب مزید بر تمام علت‌ها گشته و برای اهالی آن تبدیل به بهانه شده است و تا الآن به‌ ویژه از سوی اصلاح‌طلبان هیچ انگیزه، شعار و درخواستی در خصوص برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی برای انتخابات هیات رئیسه، انتخابات مجلس و سایر فعالیت‌ها صورت نگرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha