• شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402022314583
  • خبرنگار : 71616

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تاکید کرد

متقاضیان طرح خودروهای فرسوده هم باید حساب وکالتی داشته باشند/ فروش یکپارچه ادامه‌دار است

متقاضیان طرح خودروهای فرسوده هم باید حساب وکالتی داشته باشند/ فروش یکپارچه ادامه‌دار است

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه تنها تفاوت مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو با مرحله نخست، اضافه شدن طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و انتخاب پنج اولویت از همان ابتدای ثبت‌نام است تاکید کرد که برای مادران و دارندگان خودروهای فرسوده هم همچون متقاضیان عادی تعریف حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت پیش‌شرط اصلی است.

مهدی تقدسی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید زمانبندی اعلام شده  برای فرآیند مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، اظهار کرد: از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه متقاضیان می‌توانند برای تعریف حساب وکالتی "به نام سازمان حمایت"، واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن در حساب مذکور اقدام کنند؛ پس از پایش اطلاعات و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، از سوم خرداد ماه تا ۱۰ خرداد، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.  

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، خاطر نشان کرد: تنها تفاوت این مرحله از فروش خودرو با مرحله نخست، این است که طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هم اضافه شده است و همچنین متقاضیان از همان ابتدا می‌توانند پنج اولویت خودرویی خود را تعیین کنند.  

وی تاکید کرد: متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بایستی توجه داشته باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژ مادران) بایستی برای تعریف حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.  

تقدسی با بیان اینکه فروش یکپارچه خودروها حتما روندی ادامه‌دار خواهد بود، گفت: طرح فروش یکپارچه خودروها ادامه‌دار خواهد بود و ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه  فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست و قطعا پس از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۳ ۱۲:۳۸

واقعا متاسفم برای چنین سیستمی که از خودروی فرسوده هم یکصدمیلیون تومان حساب وکالتی میخواهند آخه مرد حسابی یارو که ماشین فرسوده داره پولش کجا بود بده بشما معلوم هم نیست کی میخواهی خودرو بدی لطفا خودتونو مسخره کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۳ ۱۴:۲۸

طرف اگ صد میلیون داشت که با ماشین فرسوده سر نمیکرد.متاسفم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۳ ۱۳:۳۲

واقعا متاسفم برای دولت مردان و دست اندکاران که فکر اینو نمیکنن که طرف ماشین فرسوده داره ۱۰۰ تومن پول اضافه کجاش داره که مسدود کنه خوب اگه داشت که میرفت ماشینشو عوض میکرد .

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۳ ۱۴:۳۰

من اگه صد تومن پول میداشتم میزاشتم رو ماشین فرسودم عوضش میکردم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۳ ۱۵:۲۷

فقط دارید جیب پولدارها را پر میکنید،،، این بود عدالت ،.. من اگر ی پراید قراضه را بفروشم و صد تومان بدهم به شما، بعد با چی کار کنم و شکم زن و بچهام را پر کنم.... .

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۴ ۱۴:۳۹

با سلام خدمت مسئولین و اتاق فکرهاشون. خدا پدر و مادرتون را بیامرزه، ماشینی که از اسمش پیداست اسقاطه و شما با هزاران منت و بوق و کرنا توی این طرح اضافش کردید چرا باید 100 میلیون بلوکه کنه اگه پول داشت که میرفت ماشینشو از اسقاطی درمیاورد. متآسفانه با این طرحتون که پیش فروش هم هست کسی استقبال که نمیکنه هیچ بلکه تردد ماشین اسقاط و آلودگی هم اضافه میشه... لطفآ کمی تآمل و فکر بیشتری راجع به طرح فرسوده داشته باشید...

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۴ ۱۷:۳۲

من اگر ۱۰۰ ملیون میداشتم رهن خانه ام میدادم واجب تر بود این چه طرح مسخره ای گذاشتن .از مردم خبر ندارید ۱۰۰ ملیون ما کجا بود با همین ماشین فرسوده که دارم کار میکنم شکم زن و بچم سیر کنم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۴ ۱۷:۳۴

خوب بنده خدا تو رهن خانه ام ماندم ۱۰۰ ملیون پولم کجا بود جمع کنید این طرح تونو

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۵ ۰۱:۲۷

لطفا برای ماشینهای فرسوده حساب وکالتی را بردارید این افراد پولی ندارند که ماشین را تعویض کنند

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۳ ۰۷:۳۴

واقعا چه فکری میکنید ادم اگه صد میلیون پول داشت دیگه ماشین فرسوده نداشت خدا خوش نمیاد.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۰۷:۲۸

عدم امکان ثبت نام در طرح یکپارچه دوم برای انصراف دهندگان در دور اول ، کسانی که دور اول انصراف دادند نمی تونند در این طرح ثبت نام کنند.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۵ ۱۷:۳۳

اقا حالا ماشین اسقاطی رو چند برمیدارن پراید ۸۲