• شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402022314934
  • خبرنگار : 50549

نماینده اتحادیه قرآنی منطقه ۳ مشهد تاکید کرد

لزوم تبلیغ فرهنگ دینی در بستر مجموعه‌های قرآنی

لزوم تبلیغ فرهنگ دینی در بستر مجموعه‌های قرآنی

ایسنا/خراسان رضوی نماینده اتحادیه قرآنی منطقه سه مشهد گفت: مجموعه‌های قرآنی از بسترهایی است که می‌تواند فرهنگ دینی، قرآنی و اعتقادی را بین مردم گسترش دهد، تقویت کند و جزو مبلغان مطرح در حوزه‌های دینی و قرآنی باشد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد انورحسینی امروز، ۲۳ اردیبهشت ماه، در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه قرآن و عترت مناطق و محلات مشهد اظهار کرد: دومین سال حضور در نمایشگاه مناطق را تجربه کردیم و توانستیم رتبه برتر را کسب کنیم.

وی افزود: یکی از انتقادات ما این است که ابلاغ طرح برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مناطق دیر انجام شد و این موضوع باعث شد مشکلاتی از جمله ضعف تبلیغات اتفاق بیافتد که در نتیجه افراد کمتری از برگزاری این نمایشگاه مطلع شوند.

انورحسینی ادامه داد: همچنین این مساله باعث شد برنامه‌ریزی‌های‌مان با تداخل‌هایی مواجه شود اما با این وجود با پای کار آمدن نهادهای مردمی و هیات‌های مذهبی توانستیم علی‌رغم برخی کاستی‌ها نمایشگاه خوبی برگزار کنیم.

نماینده اتحادیه قرآنی منطقه سه مشهد با اشاره به برخی ناهماهنگی‌ها مربوط به برپایی نمایشگاه افزود: برای ایجاد هم‌افزایی و رفع ناهماهنگی‌های موجود به ایجاد یک ستاد دائمی برای نمایشگاه قرآنی مناطق نیازمندیم تا تعاملات برای رفع نواقص و ارتقاء کیفیت آن در طول سال انجام شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این ایجاد ستاد دائمی نمایشگاه منطقه‌ای قرآن و عترت می‌تواند کمک بسزایی در راستای جذب مخاطب داشته باشد؛ از طرفی این تعاملات کیفیت کار نمایشگاه را افزایش خواهد داد.

انورحسینی اضافه کرد: نباید برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت را به ایام ماه مبارک رمضان محدود کنیم؛ لذا باید تمهیداتی صورت گیرد که در مناسبت‌های دیگر هم نسبت به برپایی نمایشگاه اهتمام شود.

نماینده اتحادیه قرآنی منطقه سه مشهد با اشاره به استقبال مردم از غرفه‌های مشاوره نمایشگاه امسال افزود: با توجه به اینکه در نمایشگاه سال جاری در بخش مشاوره مراجعان زیادی داریم، برای برگزاری نمایشگاه در سال‌های آینده به این بخش نگاه کارشناسانه‌ای خواهیم داشت.

انورحسینی ادامه داد: در این راستا برنامه‌ریزی خواهیم داشت و در رشته‌های مختلف کارشناسان توانمندی را برای حضور در نمایشگاه به‌کارگیری خواهیم کرد تا برای رده‌های سنی مختلف کودک، نوجوان و جوان در بخش بانوان و آقایان بتوانیم پاسخگوی نیاز مخاطبان در حوزه مشاوره دینی، قرآنی و... باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha