• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402022717092
  • خبرنگار : 71533

در حاشیه جلسه دولت مطرح شد

توضیحات رئیس سازمان اداری استخدامی درباره تغییر ساعت کار کارکنان

توضیحات رئیس سازمان اداری استخدامی درباره تغییر ساعت کار کارکنان

رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح آغاز می‌شد، اما امسال باتوجه به این‌که تغییر ساعت نداریم، در واقع عملا همان ساعت ۶ و طبق روال گذشته است.

به گزارش ایسنا، میثم لطیفی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تغییر ساعت کار کارکنان اظهار کرد: در سال گذشته از اول خرداد تعییر ساعت اعمال شد ولی امسال این امر از پانزدهم خرداد اعمال شد که مدارس تقریباً تعطیل شده‌اند و برای عمده مخاطبان ما در کارکنان دولت که معلمان آموزش و پرورش هستند، تقریباً این مشکل دانش‌آموزان حل خواهد شد.

وی افزود: هماهنگی لازم با شهرداری در تهران و کلانشهرها صورت گرفته است که مسئله مترو و جابه‌جایی‌ها به گونه‌ای تنظیم شود که کارکنان دولت با مشکلی برای جابه‌جایی از اطراف شهر مواجه نشوند.

وی با اشاره به موضوع بهره‌وری گفت: در دنیا مطالعاتی در مورد تنطیم ساعت با نور آفتاب شده است. امسال از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور این شرایط را داریم ولی از ۱۵ شهریور که برای سال تحصیلی جدید آماده می‌شویم. این تغییر ساعت به‌حال قبل برخواهد گشت که برای دستگاه‌های متعدد متفاوت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۰:۵۰

یعنی اوج بی‌برنامگی و ناهماهنگی در این کشور دیده میشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۱:۳۷

خوب چرا ساعت تغییر ندادید سالی چند بار ساعت کار کم و زیاد می کنید باور کنید من خوابم به هم ریخته ساعت 6 صبح آفتابه

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۱:۴۲

یکی یک سنگ به چاه می اندازد صد عاقل نمی توانند مشکل را حل کند. چرا مثل همه کشورهای دنیا ساعت را بر اساس موقعیت خورشید تعیین نمی کنید. خودتان خنده تان نمی گیرد که می گویید 6 همان هفت قدیم است

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۳:۵۷

#مسعولان_بهزیستی #چرا_همش_وعده_میدید؟ در عمل چیزی ندیدیم واقعا این وعده ها به جیب کی میره بدبخت معلولان مستاجر با چند فرزند امیدشان به شماست واقعا درد معلولی کشیدید؟ صدرصد نه واقعا میدونید معلولان روزهاشون چطوری شب میگنند صدرصد نه .

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۵:۱۳

فقط ۱۵روز اول خوب دیگه رفته رفته روز کوتاه میشه نیاز به تغییر ساعت نیست