• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1402022717117
  • خبرنگار : 50105

تبلیغات دومینوی بعدی تسلاست؟

تبلیغات دومینوی بعدی تسلاست؟

ایلان ماسک مسیر خود را برای فروش خودروهایش تغییر داد و اظهار کرد که تسلا اتومبیل‌های خود را تبلیغ خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا که هرگز از تبلیغات سنتی برای فروش خودرو استفاده نکرده است، روز سه‌شنبه گفت که آن را امتحان خواهد کرد تا ببیند نتیجه‌ای خواهد داشت یا خیر.

ماسک در نشست سالانه سهامداران تسلا در آستین تگزاس گفت که تبلیغات می‌تواند فوق‌العاده باشد و همه این کار را انجام دهند. ما این کار را انجام می‌دهیم تا ببینیم که چطور پیش می‌رود. این نشان‌دهنده تلاش او برای تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران در زمانی است که افزایش فزاینده و رکورد اقتصاد تسلا را مجبور به کاهش قیمت‌ها کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک سال‌ها در برابر ایده تبلیغات مقاومت می‌کرد و در سال ۲۰۱۹ در توییتی نوشت که از تبلیغات متنفر است و ما از این پول برای افزایش عملکرد محصول استفاده می‌کنیم اما روز سه‌شنبه گفت: بسیاری از مردم از مقرون به صرفه بودن خودروهای تسلا و ویژگی‌ها و عملکرد شگفت‌انگیز آن‌ها اطلاعی ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha