• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402022717301
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده شاهرود و میامی عنوان کرد:

توزیع متوازن اعتبارات بین دو شهرستان شاهرود و میامی

توزیع متوازن اعتبارات بین دو شهرستان شاهرود و میامی

ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از تلاش خود برای توزیع متوازن اعتبارات بین دو شهرستان شاهرود و میامی در چند سال اخیر خبر داد.

علی اصغر خانی ۲۷ اردیبهشت ماه در سفر استاندار و مدیران استان سمنان به روستاهای بخش کالپوش در شهرستان میامی اظهار کرد: آب شرب یکی از مطالبات بحق منطقه کالپوش است که باید پیگیری و رسیدگی ویژه صورت گیرد و مشکل به صورت جدی برطرف شود.

وی با بیان اینکه بهسازی و مرمت جاده اصلی میامی به کالپوش و جاده بین روستایی از اولویت های اصلی در شهرستان است ادامه داد: بالغ بر یک‌میلیارد تومان برای آسفالت، قیر رایگان و طرح هادی روستای کُرنگ اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی وعده داد: تسهیلات اشتغال زایی برای ۵۰ نفر به میزان هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت با نرخ پایین در نظر گرفته شده که به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

خانی خطاب به روستاییان این منطقه گفت: تمام تلاش خود را بکارخواهیم‌گرفت تا در حد توان‌ خود مشکلات‌ را پیگیری و برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع مردم روستای کمردار کالپوش گفت:  بالغ بر ۱۶۰ روستا در شهرستان های شاهرود و میامی وجود دارد که تلاش شد تا به تمامی این روستاها در راستای رفع مشکلات و موانع روستاییان سفر انجام شود.

وی با بیان اینکه ۲۵ کیلومتر از جاده کالپوش به میامی آسفالت شد افزود: در بحث تخصیص قیر رایگان به دورترین و نزدیک ترین روستای شهرستان میامی، طرح هادی و آب شُرب اقدامات لازم در راستای تحقق عدالت، اقدامات صورت گرفت.

این نماینده مردم از پیگیری ها برای رفع مشکلات و اجرایی شدن مصوبات سفر مسوولان استان به روستاهای این منطقه خبر داد و اظهار کرد: ۱۰۰‌ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه در اختیار ، برای طرح هادی روستای کمردار در نظر خواهیم گرفت. همچنین یک‌ میلیارد تومان‌ تسهیلات اشتغال زایی با نرخ ۴ درصد از محل بنیاد برکت برای ۱۰ نفر از متقاضیان روستای کمردار، هر نفر به میزان ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع مردم روستای باغچه کالپوش عنوان کرد: همواره در هرکجا هستیم، به فکر مردم و برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات مردم گام بر می داریم.

خانی با بیان اینکه تلاش بر این بوده تا امکانات و بودجه در سطح شهرستان های شاهرود و میامی به صورت متوازن توزیع شود اضافه کرد: امروز مصوبات خوبی را در راستای رفع موانع روستای باغچه به تصویب خواهیم‌ رساند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع امورات داخل روستا در تمامی حوزه ها در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha