• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402022717349
  • منبع : نمایندگی سمنان

وعده های استاندار به روستاییان کالپوشی در هشتادمین سفر کاروان خدمت

وعده های استاندار به روستاییان کالپوشی در هشتادمین سفر کاروان خدمت

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با حضور در سه روستای بخش کالپوش در شهرستان میامی وعده داد: مطالبات مردم این روستاها و دیگر روستاهای منطقه پیگیری و موانع پیش روی آنها تا حد امکان مرتفع شود.

سیدمحمدرضا هاشمی ۲۷ اردیبهشت ماه در قالب هفتادوهشتمین ، هفتادو نهمین و هشتادمین سفر کاروان خدمت مدیران استان در مناطق مختلف این استان با حضور در تعدادی از روستاهای بخش کالپوش در شهرستان میامی و در جمع مردم روستای کرنگ اظهار کرد: بالاترین سرمایه‌ نظام‌ جمهوری اسلامی، مردم و اعتماد آنهاست.

وی با تقدیر از تلاش های انجام شده توسط مدیران کل استان و مسئولان و مدیران شهرستان در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم و همچنین ایجاد رونق اقتصادی و درآمد پایدار برای مردم این مناطق افزود: تا به امروز به بیش از ۳۰۰‌ روستای استان سفر انجام شده و مصوبات مختلفی در راستای‌ رسیدگی و رفع مشکلات‌ به‌ تصویب رسیده است.

استاندار سمنان به لزوم تکمیل زیرساخت های ارتباطی در این منطقه پرداخت و تصریح کرد: راه‌ اصلی میامی به سه راهی کالپوش که‌ از مولفه های ایجاد رونق اقتصادی است، در اولویت قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه در بین مطالبات و مشکلات‌ موجود در منطقه‌ کُرنگ، تامین آب شرب پایدار در اولویت قرار دارد تصریح کرد: شرکت آبفا استان در راستای حل مشکلات و کمبودها و تامین آب شرب پایدار، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به تامین اعتبارات برای تجهیز مزارع به سیستم های نوین آبیاری گفت: در خصوص پرداخت تسهیلات بلاعوض در حوزه استفاده از سیستم های نوین آبیاری تحت فشار آمادگی لازم وجود دارد.

استاندار سمنان وعده داد: موارد و مسائل مطرح شده در خصوص اینترنت و تلفن همراه، جهاد کشاورزی، کتابخانه عمومی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهداشت و درمان، ورزش و سایر حوزه ها پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

هاشمی، همچنین در جمع مردم روستای کمردار کالپوش گفت: دشمن همواره در طول تاریخ این مرز و بوم با ایران و ایرانی عناد و دشمنی داشته است و در صدد بوده تا توطئه ها و دسیسه های خود را عملی کند.

این مقام ارشد استانی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت است مدعی شد: امروز دوران طلایی خدمت در استان سمنان است.
وی از دولت آیت الله رییسی به عنوان دولتی مردمی و انقلابی نام برد و تصریح کرد: افتخار دولت سیزدهم،‌ مردمی بودن است.

استاندار سمنان حمایت و پشتیبانی مردم را بالاترین سرمایه نظام ‌جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: همه مسوولان همواره باید قدردان مردم باشند.

هاشمی با اشاره به مطالبات مردم این روستا وعده داد: تمامی موارد و مباحث مطرح شده روستای کمردار پیگیری، مصوب و رسیدگی و همه موارد مطرح شده در جلسات و دیدارهای ما با مردم به طور قطع و یقین عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

استاندار سمنان عنوان کرد: راه اصلی میامی به کالپوش یکی از اولویت های اصلی ما در برنامه های کاری است.

وی از پیش بینی اعتبارات لازم برای کمک به تامین آب در استان و شهرستان خبر داد و اظهار کرد: لایروبی چشمه ها و اصلاح مسیر در خصوص تامین آب منطقه کمردار، انجام می شود.
وعده های استاندار به روستاییان کالپوشی در هشتادمین کاروان خدمتوعده های استاندار به روستاییان کالپوشی در هشتادمین کاروان خدمت


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha