• پنجشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402022818137
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر هندبال؛

صدر تا پلی‌آف طلایی ماند / پرواز به سلامت نشست

صدر تا پلی‌آف طلایی ماند / پرواز به سلامت نشست

ایسنا/اصفهان هفته بیست‌ودوم مرحله مقدماتی لیگ‌برتر هندبال با ۲ پیروزی نمایندگان اصفهان در خانه به پایان رسید و پرواز هوانیروز در لیگ ماندگار شد.

تیم هندبال سپاهان به عنوان مدافع قهرمانی در چارچوب هفته بیست‌ودوم و پایانی لیگ برتر هندبال در ورزشگاه ۲۵ آبان میزبان رعد پدافند البرز بود که این دیدار با برتری ۴۰ بر ۳۲ به سود طلایی‌پوشان به اتمام رسید تا همچنان صدرنشین باقی بمانند.

سپاهان و رعد مدافند نیمه نخست این دیدار را نسبتا پایاپای پیش رفته و با حساب ۲۱ بر ۲۰ با سود نماینده اصفهان به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم شاگردان وسلین وویوویچ با چند تغییر در ترکیب و تاکتیک توانستند فاصله امتیاز ایجاد کرده و ۴۰ بر ۳۲ پیروز شوند تا برای رسیدن به مقام اول و دومی با شاملی کازرون در پلی‌آف بجنگندند.

مهدی قشقایی‌راد، مربی تیم هندبال سپاهان در خصوص این بازی، اظهار کرد: از مدتی قبل حضورمان در پلی‌آف و فینال قطعی شده بود، اما با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در بلافاصله در پیش داریم به تیم فشار می‌آوریم.

وی افزود: در طول زمان بازی با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم موارد مختلفی را امتحان می‌کنیم. ترکیب اصلی را به‌دست آورده‌ایم، اما نیاز داریم بازیکنان جدیدی را به‌عنوان مکمل در کنار تیم داشته باشیم.

به گزارش ایسنا،در ادامه این هفته پرواز هوانیروز اصفهان به‌عنوان آخرین شانس برای ماندن در لیگ‌برتر میزبان زغال سنگ طبس بود. پروازی‌ها که برای جلوگیری از سقوط محکوم به برد این بازی بودند، از جان مایه گذاشته و با پیروزی با حساب ۳۸ بر ۳۳ توانستند مجوز حضور در لیگ برتر را نگه دارند.

جوانان پرواز درنیمه اول توانستند با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به رختکن بروند که این برتری در نیمه دوم نیز برای سربازان اصفهانی ادامه داشت.

به این ترتیب تیم جوان پرواز با کسب ۱۰ امتیاز در رده یکی مانده به پایانی جدول ایستاد و در لیگ برتر ماندگار شد.

از سوی دیگر بازی پایانی سپاهان‌نوین به دلیل عدم حضور مس کرمان برگزار نشد و نوین به عنوان دومین نماینده اصفهان در پلی‌آف با نماینده کرمان برای رسیدن به مقام سوم رقابت خواهد کرد.

گیتی‌پسند نیز که پیش از این از صعود به فینال بازمانده بود، این هفته قرعه استراحت داشت و با ایستادن بر پله پنجم جدول لیگ‌برتر هندبال به کار خود پایان داد.

مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، یکم و سوم خردادماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و نمایندگان طلایی اصفهان برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی و سومی لیگ تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha