• جمعه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402022918397
  • خبرنگار : 71616

مهلت تعریف حساب وکالتی خرید خودرو امشب تمام می‌شود

مهلت تعریف حساب وکالتی خرید خودرو امشب تمام می‌شود

مهلت تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت برای ثبت‌نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها که از۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امشب (جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه) تمام خواهد شد؛ تا این لحظه خبری از تمدید این مهلت نیست و با توجه به اینکه طبق زمانبندی تعیین‌ شده از ٢٩ اردیبهشت ماه تا سوم خرداد پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، انجام خواهد شد، تمدید این مهلت بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسنا،  متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی از ٢٠ اردیبهشت ماه فرصت داشته‌اند برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند، این مهلت تا پایان امشب (جمعه ۲۹اردیبهشت) برای متقاضیان وجود خواهد داشت.

با توجه به زمانبندی اعلام شده، با اتمام این مهلت کار پایش اطلاعات افراد متقاضی نسبت به واریز ١٠٠ میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز خواهد شد تا بر اساس این اطلاعات واصله به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، سایت سامانه از سوم تا ١٠ خرداد ماه برای ثبت‌نام یا در حقیقت ثبت پنج درخواست اولویت خودروی خود اقدام کنند.

همچنین صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شود، می‌توانند از سه تا ۱۰ خرداد برای ثبت نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی فهرست در سامانه به آدرس esalecar.ir اقدام کنند.

گفتنی است که در مرحله دوم فروش خودروها، ٢٣ محصول از چهار خودروساز کشور عرضه شده است.  

اطلاعات خودروهای عرضه شده و زمانبندی ثبت‌نام را  از لینک مطالعه کنید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۹ ۱۳:۱۱

خواهشا مهلت این حساب وکالتی را تمدید کنید امروز جمعه بود نتونستم برم بانک پول بریزم. این یکبار شانس هم که می تونیم صاحب ماشین شویم را از ما نگیرید.

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۳

سلام لطفا تا شنبه تمدید کنید مهلت رو، من به سختی پول جور کردم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۹ ۲۱:۲۸

سلام خواهشا مهلت روتمدید کنیدچون جمعه بود وبانکهابسته مردم حیرون شدن یه فرصت بدین موافقت نکردن به منزله عدم ثبت نام مردمه .لطفا

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۹ ۲۳:۳۹

بیست دقیقه به پایان مهلت وکالتی مونده، و من بیشتر از ۲ ساعته که نمیتونم سایت وکالتی بانک مهر رو باز کنم، همش میگن اختلاله، درحال پیگیری هستیم، کلی زور زدیم پول جمع کردیم، الان که خواستیم وکالتی کنیم سایتش باز نمیشه، واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۳۰ ۰۸:۳۸

تو رو خدا مهلت رو تمدید کنید ما فکر کردیم موجودی کامل هست الان یه مبلغ کمی بوده که امروز واریز کردیم خواهش میکنم شانس رو نگیرین از ما