• جمعه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402022918582
  • خبرنگار : 50405

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان:

دیدار رئیس جمهور با طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان تاثیر مثبتی براعتماد مردم داشت

دیدار رئیس جمهور با طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان تاثیر مثبتی براعتماد مردم داشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم زابل در مجلس با اشاره به دیدار رئیس جمهور با سران طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان گفت: توسعه استان و تقویت همبستگی و همگرایی بین مردم و مسئولین از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده بود؛ باید توجه داشت که رشد استان و تعالی مردم در گرو وحدت است و تنها با همدلی می‌توان مشکلات استان را حل کرد.

حبیب‌الله دهمرده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار رئیس جمهور با سران طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: نفس این کار تاثیر مثبتی بر روی افزایش اعتماد عمومی در بین مردم استان دارد، اما باید توجه داشت مطالب گفته شده در حد وعده باقی نماند و هر چه سریع‌تر اقدامات لازم انجام شود، زیرا عدم عمل به وعده‌ها، تاثیر منفی بر جامعه می‌گذارد.

وی با بیان اینکه در این دیدار صحبت‌های خوبی در مورد دغدغه‌های مردم و بزرگان استان مطرح شد، افزود: توسعه استان و تقویت همبستگی و همگرایی بین مردم و مسئولین از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده بود. باید توجه داشت که رشد استان و تعالی مردم در گرو وحدت است و تنها با همدلی می‌توان مشکلات استان را حل کرد.

نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه اکنون دشمن به دنبال بر هم زدن اتحاد بین مردم استان است، عنوان کرد: هرچند عده‌ای به دنبال این هستند که وضعیت سیستان و بلوچستان را پر از تفرقه و ناامنی نشان دهند، اما این استان هم به لحاظ امنیت و هم به لحاظ اتحاد بین مردم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

دهمرده با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور در مورد شهروندان بی‌گناهی که در حادثه سال گذشته مسجد مکی آسیب دیده بودند، گفت: باید بی‌گناهی این افراد به رسمیت شناخته و حق و حقوق آنان داده شود، اما باید با مجرمین و خطاکاران مطابق با قانون برخورد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha