• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402023019048
  • خبرنگار : 71592

مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ترور یا هرگونه حماقت هشدار داد

مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ترور یا هرگونه حماقت هشدار داد

اتاق مشترک مقاومت فلسطین اعلام کرد، در نبرد "انتقام آزادگان" دست برتر بوده و ضربه نهایی را وارد کرده است و اجازه نداد دشمن به اهدافش برسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری المسیره، این اتاق در جشنواره مرکزی «انتقام آزادگان» که توسط جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه، جنین، لبنان و سوریه به مناسبت بزرگداشت شهدای تجاوزات اخیر به غزه برگزار شد، تاکید کرد، این نبرد ثابت کرد و در روزهای آینده نیز ثابت خواهد کرد که ترورها و جنایات تنها باعث افزایش خشم، سرسختی و عزم راسخ مردم و مقاومت فلسطین برای درهم شکستن استکبار اشغالگر می‌شود.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد، مقاومت و گردان‌های قدس قدرت خود را در ایستادگی و تحقق وعده‌های خود ثابت کردند. پاسخ در قدس، تل‌آویو و در تمام مناطق غصب شده و دژهای دشمن واضح بود و آنچه دشمن پنهان می‌کرد چندین برابر آن چیزی بود که در تلویزیون و رسانه‌ها بیان شد.

اتاق مقاومت به دشمن نسبت به هرگونه ترور یا حماقت هشدار داد و تاکید کرد که بر عهد و پیمان خود است و با تمام قوا و بدون هیچ تردیدی پاسخ می‌دهد و دشمن را کاملا از این امر مطلع کرده است.

اتاق مشترک مقاومت از تمام آزادگان جهان خواست مسؤولیت خود را در قبال مساله مرکزی فلسطین بر عهده گرفته و با تمام توان دشمن صهیونیستی را بیرون کنند که با وجود این دشمن فلسطین، منطقه رنگ امنیت و ثبات نمی‌بیند.

محمد الهندی، رئیس اداره سیاسی جهاد اسلامی نیز در این جشنواره گفت، گردان‌های قدس با تمام قوا پاسخ دادند و وظیفه مقابله و پاسخگویی را نه برای روزها بلکه برای هفته‌ها بر عهده گرفتند. گردان‌های قدس از این نبرد هماهنگ‌تر، منسجم‌تر و متحدتر با اتاق مشترک بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی تلاش کرد وحدت مردم و مقاومت را در هم بشکند، خاطرنشان کرد: اشغالگران تلاش کردند با تهدید حماس پیام تفرقه را بین مردم و مقاومت پخش کنند و اتحاد فلسطین این تهدیدات را خنثی کرد.

الهندی با بیان اینکه دشمن خانه‌های امن را برای ترور سران گردان‌های قدس بمباران کرد، خاطرنشان کرد: اشغالگر با این جنایت خائنانه تلاش می‌کند بازدارندگی از دست رفته را برگرداند.

وی افزود، دشمن نمی‌تواند با غزه مقابله کند و از همان روز اول نبرد آتش بس را گدایی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha