• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402023019509
  • خبرنگار : 50201

فرماندارعباس آباد تاکید کرد

ضرورت افزایش آگاهی جامعه در صیانت از محیط زیست

ضرورت افزایش آگاهی جامعه در صیانت از محیط زیست

ایسنا/مازندران فرماندار عباس اباد با تاکید بر بالا بردن سواد رسانه ای و آگاهی مردم جامعه خصوصا در صیانت از محیط زیست، گفت: از زمان پیشرفت بشر به ویژه از قرن بیستم آسیب های زیادی به محیط زیست وارد شد.

جواد اصلانی در گردهمایی و قدردانی از کارشناسان و رابطین روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران که درشهرستان عباس آباد برگزار شد، با اشاره به رشد چشمگیر رسانه ها و در کنار آن ضرورت سرعت عمل روابط عمومی‌ها، اظهار کرد: باید ارتباط عمیق بین روابط عمومی ها و رسانه ها حفظ شود.

اصلانی با بیان اینکه زباله و شیرابه آن صدمات زیادی به محیط زیست به ویژه آب‌ها وارد کرده است، تصریح کرد: آگاهی جامعه نسبت به موضوعاتی که محیط زیست را تهدید می کند باید افزایش یابد.

وی با ابراز تاسف از اینکه هنوز برخی مدیران توجه لازم را به روابط عمومی ها ندارند، بیان کرد: این مدیران نتوانستند روابط عمومی را به عنوان مشاور امین در کنار خود نگه دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نیز با بیان اینکه ارتباطات و روابط عمومی به هنر هشتم تعبیر شده است، اظهار کرد: دنیا ارزش ارتباطات را فهمید و دستاوردهای زیادی در حوزه سازمانی داشته است.

عطااله کاویان با تاکید بر لزوم کار در حوزه روابط عمومی در بخش محیط زیست گفت: تصمیم گیری های مهم و استراتژیک ما در اداره کل محیط زیست منبعث از مواردی است که از روابط عمومی استخراج می شود و در آن راستا برنامه ریزی صورت می گیرد.

ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای جامعه در صیانت از محیط زیست

کاویان با تاکید بر اینکه خبرهای خوب و امید آفرین از ناحیه روابط عمومی ها موجب خشنودی مردم می شود، تصریح کرد: حوزه روابط عمومی یک کار تخصصی است و روابط عمومی در اداره کل و همه شهرستان ها چشم بینای آن اداره کل محسوب می شود و باید اطلاع رسانی درستی داشته باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست با بیان اینکه کار روابط عمومی تنها چاپ و زدن بنر نیست، افزود: کار روابط عمومی در محیط زیست رصد خبرهای این حوزه و چالش های آن است که بسیار مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha