• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402023119877
  • خبرنگار : 30188

افزایش قیمت تفریحات کیش در سال جدید

افزایش قیمت تفریحات کیش در سال جدید

یکی از اصلی‌ترین مواردی که اغلب افراد را برای سفر به جزیره زیبای کیش ترغیب می‌کند، همین تفریحات کیش و هیجان غیرقابل وصف آنهاست؛ به طوری که عده بسیاری قید خرید را زده و ترجیح می‌دهند در طول سفر، زمان خود را با تفریحات آبی و غیر آبی کیش و همچنین بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر سپری کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از تورگردان، موضوع قابل توجه برای کسانی که می­‌خواهند هم از تفریحات بی‌نصیب نمانند و هم هزینه­‌های سفر خود را مدیریت کنند، قیمت نسبتاً بالای تفریحات کیش است که در سال جدید نیز با افزایش نرخ همراه بوده است. در این مطلب به بررسی عوامل افزایش قیمت تفریحات در کیش پرداخته­‌ایم که شاید دغدغه بسیاری از شما باشد. با ما همراه باشید.

معرفی تفریحات کیش

افزایش قیمت تفریحات کیش در سال جدید

تفریحات جزیره کیش به قدری متنوع و گسترده است که شاید سه یا چهار روز هم برای تجربه همه آن­ها کافی نباشد. تفریحات آبی جزیره که در تور تهران به کیش و سایر شهرها بسیار پر طرفدار هستند، اوج لذت و هیجان را برایتان رقم زده و خاطره­‌ای به یاد ماندنی را در گوشه ذهنتان به ثبت می‌رساند. تفریحات آبی در تمام سواحل کیش مانند ساحل مرجان، ساحل میرمهنا، ساحل سیمرغ، ساحل درختان نارگیل و مهم‌­تر از همه در اسکله تفریحی کیش ارائه می­‌شوند.

شاتل سواری، چتر پاراسل، بنانا سواری، جت اسکی، کریزی بوت، فلای بورد، اسکی روی آب، کشتی تفریحی کیش، اسکوتر زیر دریایی، غواصی، قایق سواری، ماهیگیری، پدل بورد، پارک آبی اوشن و... از بهترین و معروف‌ترین تفریحات آبی کیش به شمار می­‌روند که می­‌توان به صورت گروهی یا تک نفره از آن­ها لذت برد.

البته تصور نکنید که تفریحات کیش به همین تفریحات آبی محدود می­‌شوند. تفریحات غیر آبی جزیره نیز طرفدار خاص خود را دارند و بسیار محبوب­ هستند. پیشنهاد ما به شما این است در سفر خود زمانی را به استفاده از جایروکوپتر، تله کابین کیش، پارک دلفین­‌ها، باغ پرندگان، پارا گلایدر، دوچرخه‌سواری، کافه یخی، شهربازی هایلند و مجموعه سافاری کیش اختصاص دهید. قطعاً پشیمان نخواهید شد.

قیمت تفریحات کیش

افزایش قیمت تفریحات کیش در سال جدید

همان‌طور که گفتیم اکثر گردشگران بیشترین هزینه را برای تفریحات کیش خرج می­‌کنند. اگر می‌خواهید از این تفریحات با قیمت کمتر و آفرهای ویژه بهره‌مند شوید، شاید رزرو تور کیش انتخاب بهتری باشد؛ به عنوان مثال اگر شما تور مشهد به کیش را از تورگردان رزرو نمایید، از آفرهای ویژه گردشگری بهره‌مند می­‌شوید و برخی تفریحات با قیمت بسیار کمتری به شما ارائه می­‌شود.

در سال 1402 قیمت تفریحات کیش افزایش یافته است که این افزایش قیمت دلایل بسیاری دارد. در جدول زیر جدیدترین قیمت تفریحات محبوب کیش در فروردین 1402 را آورده­‌ایم تا بتوانید پیش از سفر هزینه‌­های خود را به درستی برآورد کنید.

تفریحات آبی و غیرآبی کیش قیمت
شاتل سواری 200 هزار تومان
بنانا سواری 180 هزار تومان
فلای بورد 800 هزار تومان
اسکی روی آب با قایق 500 هزار تومان
اسکی روی آب با کابل 500 هزار تومان
چتر پاراسل 560 هزار تومان
جت اسکی 390 هزار تومان
سی باب 654 هزار تومان
پدل بورد 160 هزار تومان
اسکوتر زیر دریایی 800 هزار تومان
بایک بورد 200 هزار تومان
اسنورکلینگ 100 هزار تومان
پارک آبی اوشن کیش 850 هزار تومان
گشت با قایق تندرو از 380 هزار تومان تا 2 میلیون و 700 هزار تومان
گشت با قایق کف شیشه‌ای 140 هزار تومان
کشتی‌های تفریحی آکواریوم 230 هزار تومان
ماهیگیری ثابت با شناور 1 میلیون و 300 هزار تومان
ماهیگیری ترولینگ با شناور 2 میلیون تومان
جنگ‌های شبانه 320 هزار تومان
جایروکوپتر 1 میلیون و 36 هزار تومان
تله کابین کیش 163 هزار تومان
بانجی جامپینگ 650 هزار تومان
پاراگلایدر 700 هزار تومان
تور سافاری 180 هزار تومان
اتاق فرار کیش 130 هزار تومان
شهربازی‌های کیش از 50 هزار تومان
پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان 414 هزار تومان

به جز تفریحاتی که در جدول بالا نام برده شد، تفریحات دیگری نظیر شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره و خانه بومیان کیش از مکان­‌های تاریخی کیش هستند که بازدید از آنها شما را به وجد می­‌آورد.

علت افزایش قیمت تفریحات کیش

افزایش قیمت تفریحات کیش دلایل متعددی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل نوسانات اقتصادی کشور است؛ پس طبیعی است که قیمت تفریحات کیش نیز بیشتر شود.

از دلایل دیگری که در افزایش قیمت تفریحات کیش تأثیر دارد، پیک سفرهای کیش است. به طور کلی بازه سفرها به دو بخش ایام پیک و غیرپیک تقسیم می‌­شوند. اگر شما در روزهای پیک مانند روزهای تعطیل و مناسبت­‌های خاص یا فصل زمستان و بهار که بهترین فصل سفر کیش هستند به این جزیره بروید، قطعاً هزینه بیشتری را باید صرف تفریحات جزیره کنید؛ زیرا در این ایام اغلب افراد به دلیل روزهای تعطیل پیش رو، فرصت را غنیمت شمرده و برای سفر برنامه‌ریزی می­‌کنند. پس بهتر است با اطلاع کامل از افزایش قیمت در این زمان‌های خاص سفر خود را آغاز کنید.

در مقابل اگر در روزهای عادی سال و ایام غیر پیک سفر کنید، قیمت‌ها کاهش یافته و احتمالاً با قیمت کمتری می­‌توانید از تفریحات مهیج کیش در کنار دوستان و خانواده بهره ببرید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به طور مختصر به بررسی علت افزایش قیمت تفریحات کیش پرداختیم و جدیدترین قیمت تفریحات آبی و غیرآبی جزیره در فروردین ماه 1402 را به شما ارائه دادیم. اگر قصد دارید در روزهای پیش رو به کیش سفر کنید و می­‌خواهید در هزینه­‌های خود صرفه‌جویی کنید، رزرو تورهای داخلی کمک شایانی به شما می‌­کند؛ چرا که با خرید تور علاوه بر قیمت مناسب پروازهای رفت و برگشت و تخفیف ویژه در رزرو هتل، از آفرهای گردشگری که تورهای مختلف به عنوان خدمات ویژه و منحصر به فرد خود ارائه می‌­دهند، استفاده کرده و هزینه­ تفریحات کیش و به طور کلی هزینه سفر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۱۵:۱۱

سایت مستر کیش به شما کمک میکنه تا تجربه عالی را در این جزیره زیبا به یادگار بگذارید..