• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402023119933
  • خبرنگار : 50163

مدارس تخریبی خرم‌دره چشم‌انتظار خیرین و بودجه‌های دولتی

مدارس تخریبی خرم‌دره چشم‌انتظار خیرین و بودجه‌های دولتی

ایسنا/زنجان رئیس آموزش‌وپرورش خرم‌دره گفت: برخی از مدارس شهرستان تخریبی هستند که برای کمک به حل این مشکل نیازمند یاری خیرین و بودجه‌های دولتی هستیم.

ابوالفضل یوسفعلی ظهر امروز (۳۱ اردیبهشت‌ماه) در دومین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان خرم‌دره که در سالن کشاورزی فرمانداری برگزار شد، از آماده‌سازی ۶ حوزه امتحانی برای آزمون نهایی خردادماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حساسیت بالای این آزمون و تاثیر مستقیم ۴۰ درصدی نمرات کتبی آزمون در کنکور، همه حوزه‌ها به دوربین مداربسته مجهز شده‌اند تا امنیت امتحانات حفظ شود.

وی با تاکید بر استرس‌زدایی آزمون، تصریح کرد: ایجاد محیط امن و آرام برای آزمون دانش‌آموزان ضروری است زیرا این آزمون‌ها در آینده و سرنوشت آنان تاثیر زیادی دارد.

یوسفعلی با اشاره به تصحیح الکترونیکی پاسخ‌نامه‌ها، گفت: با توجه به تصحیح اوراق به صورت الکترونیکی، همه برگه‌ها باید ممهور به مهر مسئول حفاظت آزمون باشد و سپس در سامانه ثبت شوند، همچنین اوراق امتحانی منطقه سلطانیه نیز در خرم‌دره پذیرش می‌شود.

این مسئول در مورد تکثیر سوالات، عنوان کرد: چون سوالات به صورت فایل رمزدار دریافت می‌شوند و رمز آنها تنها ۵ دقیقه قبل از آزمون در اختیار حوزه‌ها قرار خواهد گرفت تا اقدام به تکثیر سوالات در محل آزمون صورت گیرد، پایداری برق امری ضروری در روند اجرای آزمون خواهد بود از این رو پیشنهاد می‌شود مولدهای اضطراری در حوزه‌ها تعبیه شود تا در صورت قطعی برق خللی در روند آزمون وارد نشود.

وی در مورد ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال‌تحصیلی جدید نیز گفت: شعار امسال در ثبت‌نام دانش‌آموزان ثبت‌نام مطلوب، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری است و روند ثبت‌نام از ۹ اردیبهشت آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت. 

مدیر آموزش‌وپرورش خرم‌دره با نامطلوب ارزیابی کردن برخی از فضاهای آموزشی شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت خیرین و بودجه دولتی، مدارس تخریبی خرم‌دره نوسازی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha