• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402023120069
  • منبع : نمایندگی سمنان

اتصال ۲۱۲ ماشین آلات عمرانی دهیاری ها به سامانه ملی ردیاب

معاون استاندار وعده داد: تکمیل جاده سمنان - فیروزکوه در اولویت عمرانی استان سمنان

معاون استاندار وعده داد: تکمیل جاده سمنان - فیروزکوه در اولویت عمرانی استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۲۱۲ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی زیر مجموعه دهیاری های استان از طریق اجرای پروژه ملی تجهیز ناوگان دهیاری های کشور، به سامانه مدیریت ناوگان و ردیاب متصل خواهد شد.

محمد حمیدی، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در آیین آغاز اجرای پروژه ملی تجهیز ناوگان دهیاری های کشور به سامانه مدیریت ناوگان و ردیاب در استان سمنان به صورت پایلوت در روستای افتر اظهار کرد: با توجه به لزوم بهره گیری مناسب از ماشین آلات عمرانی و خدماتی در کمک به انجام وظایف دهیاری ها و نظارت بر نحوه عملکرد و کارایی آنها، این‌ مهم انجام می گیرد.
وی افزود: بهره گیری از سامانه های نظارتی و فناوری های نوین، زمینه مناسب برای ارزیابی و نظارت بر عملکرد ماشین آلات را فراهم می سازد.
حمیدی خاطر نشان کرد: طی یکماه آینده تمامی ماشین‌ آلات دهیاری های سطح استان به این سیستم‌ مجهز می شود.
معاون‌ هماهنگی امورعمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ۲۹۰ میلیارد تومان‌اعتبار توسط دولت در اختیار دهیاری ها قرار داده شد که باید برای خدمات به مردم‌مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: استقرار این سیستم در راستای کنترل ماشین‌آلات و حفاظت و حراست از تجهیزات دهیاری ها نقش بسزایی خواهد داشت.
حمیدی از افتر سرخه به عنوان روستای هدف گردشگری با پتانسیل بالا نام برد و اضافه کرد: روستای افتر شهرستان سرخه ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که باید حفاظت و حراست شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با توجه به دسترسی آسان و فاصله کوتاه روستای افتر به مرکز استان سمنان و فاصله کم آن تا فیروزکوه ، باید برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های گردشگری روستا در دستور کار قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تخصیص اعتبار و تکمیل جاده سمنان فیروزکوه جز اولویت های ما در سطح استان است که باید در راستای کاهش خطرات با توجه به تردد بالا در این‌ محور، ویژه پیگیری و رسیدگی شود چرا که در توسعه منطقه بسیار راهگشا خواهد بود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha