• دوشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402030100361
  • منبع : نمایندگی همدان

برترین‌های مسابقات استانی پرش با اسب همدان معرفی شدند

برترین‌های مسابقات استانی پرش با اسب همدان معرفی شدند
عکس آرشیوی است

ایسنا/همدان سخنگوی هیأت سوارکاری استان همدان گفت: سومین دوره از رقابت‌های پرش با اسب استان ۱۴۰۲ برگزار شد و برترین‌های این رشته معرفی شدند.

جواد همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره از مسابقات با قضاوت داورانی از استان زنجان طی یک روز به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان با ارتفاع ۱۱۵ سانتی‌متر، مهدی حمزه‌ای با اسب‌ «هایرون» و مهدی صمدی با مادیان «صنم» به ترتیب مقام‌های اول و دوم را تصاحب کردند و محسن حدادیان با اسب «ریلکس» رده سوم را از آن خود کرد.

همدانی تصریح کرد: در رده مالکان نیز آناهیتا شعبانلو با مادیان «فرح‌دونا» بر سکوی نخست ایستاد، آرتا سهیلی با اسب «آلیس» دوم شد و آرمین احمدی‌ثابت با اسب «آتلانتا» به مقام سوم رسید.

وی مطرح کرد: در رده سنی آزاد با ارتفاع ۱۰۵ سانتی‌متر نیز فرزاد سهیل قاسمی با اسب «سنتیا» رتبه نخست را به دست آورد و محسن حدادیان با اسب «اسکار» و مهدی حمزه‌ای با اسب «بنیتا» به ترتیب دوم و سوم شدند.

سخنگوی هیأت سوارکاری استان همدان در ادامه گفت: در رده اسب و سوار مبتدی نیز ۱۵ نفر در مسابقات شرکت کردند که در نهایت هشت سوارکار موفق شدند مسیر را بدون خطا به پایان برسانند.

وی با اشاره به اینکه حضور داورانی از استان زنجان سطح کیفی برگزاری این مسابقات را به طور ویژه‌ای افزایش داد، بیان کرد: شکوفه یزدی و مهتا شوشتری از استان همدان و آقایان بازرگان و رضایی از استان زنجان کار قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند و مهدی نوروزی نیز طراح مسیر این مسابقات بود.

همدانی با بیان اینکه همدان یکی از استان‌های مستعد در رشته سوارکاری محسوب می‌شود و از تمام ظرفیت‌های استان برای رشد این رشته بهره خواهیم برد، گفت: با توجه به سابقه دیرینه این رشته ورزشی در همدان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، زمینه توسعه رشته پرش با اسب در استان نیز فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، استان همدان دارای بیش از ۲۰۰ سوارکار فعال در رشته‌های مختلف است و چندین اصطبل و باشگاه سوارکاری در شهرستان‌های مختلف استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha