• دوشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1402030100499
  • خبرنگار : 71429

وزیر دادگستری:

لایحه حجاب در هیأت دولت تصویب شد

لایحه حجاب در هیأت دولت تصویب شد

وزیر دادگستری گفت: لایحه عفاف و حجاب ظرف روزهای آتی به مجلس ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به روند طی شده برای لایحه پیشنهادی قوه قضاییه در موضوع عفاف و حجاب گفت: لایحه دو فوریتی پیشنهادی قوه قضاییه با موضوع «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پس از انجام تغییراتی از سوی دولت، روز چهارشنبه هفته گذشته به تصویب هیأت دولت رسید و روز گذشته (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) به امضاء رسید و ظرف روزهای آتی به مجلس ارسال خواهد شد.

محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی و معاونت حقوقی قوه قضائیه در راستای تدوین لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، اظهار کرد: با تلاش‌ها و اقدامات مجدانه صورت گرفته در معاونت حقوقی قوه قضائیه، لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب تدوین شد و نقطه‌نظرات سایر سران قوا نیز در این خصوص اخذ و هفته گذشته به هیات دولت ارسال شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم این لایحه مراحل تصویب خود را در دولت و مجلس طی کند و پس از جلب نظر شورای نگهبان، به قانون تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۱ ۱۶:۵۰

لایحه برای ارزانی و مسکن و معیشت و کسب و کار صحیح تصویب شود .

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۱ ۱۷:۳۶

هرچی جای خودش

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۱ ۱۷:۵۹

هیات دولت در طرح اصلاح وبازنگری قانون سربازی خدمت سربازی را از حالت اجباری کاملا خارج نماید

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۱ ۱۸:۵۵

ان شالله به حجاب وعفاف بیشتر رسیدگی شود چون از روسری گذشته بعضی از خانم‌ها بی عفتی را از حد گذروندن حیف این همه شهیدکه بخاطر وطن وناموس شهید شدند

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۲ ۱۴:۳۷

دوست گرامی آزادی در انتخاب پوشش در همه کشورها آزاد هست. کافی هست یک سفر کوتاه به خارج از ایران داشته باشی می بینی. شهدا برای حفظ تمامیت سرمینی به جنگ دشمن رفتند و و شهید نشدند که ما چی بپوشیم یا نپوشیم . مسائل رو با هم قاطی نکنین.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۱ ۱۹:۲۷

احمد آقا همه چي جاي خود. مزيد استحضار براي معيشت و گراني هم صدها لايحه و مصوبه وجود دارد.اما اينكه از بسياري جهات ، نتيجه موفقيت آميزي نداشته مقوله ديگري است.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۱ ۲۲:۳۵

این بدعتی که از فتنه سال 1401 بنا نهاده شد و بی حجابی و بی حیایی رواج پیدا کرد باعث افزایش فساد و فحشا در جامعه می‌شود و باعث می‌شود دیگر جوانان تن به ازدواج ندهند باید بشدت با بی حجابهایی که جامعه را به فساد می‌کشند مقابله جدی شود

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۲ ۰۸:۱۱

سلام لطفاً با قضات متخلف هم برخورد کنید. باتشکر