• دوشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402030100759
  • خبرنگار : 50176

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نخبگان رهبران اجتماعی کشور هستند/ گلزار شهدا، پایگاه توسعه معنویت هستند

نخبگان رهبران اجتماعی کشور هستند/ گلزار شهدا، پایگاه توسعه معنویت هستند

ایسنا/لرستان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نخبگان را رهبران اجتماعی کشور توصیف کرد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی یکم خرداد در جلسه هم اندیشی با نخبگان تشکل‌های شاهد و ایثارگر لرستان گفت: دولت‌ها به تنهایی بدون نخبگان نمی‌توانند تحولات بنیادین، اساسی و ماندگار ایجاد کنند و حفظ و نگهداری از تفکرات دولت با حضور نخبگان ضروری است.

وی ادامه داد: در پیشانی این مسیر، نخبگان ایثارگر هستند چرا که جان و زندگی خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و توسعه کشور را در اولویت قرار می‌دهند.

این مسئول با بیان اینکه ما کشوری مستقل، مردمی و عزتمند هستیم و دشمنان همواره یک جنگ تمام عیار بدون زمان در ابعاد مختلف بر ما تحمیل می‌کنند، اضافه کرد: در گذشته این جنگ در جبهه‌ای کاملا مشخص بود، اما اکنون این جبهه متفاوت شده و به هوشیاری بالایی نیاز دارد.

قاضی‌زاده هاشمی نخبگان را موتور پیش برنده جامعه دانست و یادآور شد: تاکنون هزاران میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده، اما همچنان وضعیت بیکاری آزاردهنده است.

وی با اشاره به اینکه نخبگان با هدایت افراد و هدفمند کردن تسهیلات می‌توانند شغل پایدار ایجاد کنند، گفت: نخبگان فرهنگی باید میدان داری کنند و ما نیز اقدامات لازم فرهنگی را در اختیار چهره‌های موثر قرار خواهیم داد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سخنانش گفت: شهیدان از مقام بالایی برخوردار هستند و باید تلاش کنیم شهید پژوهی، شهید مبنایی و شهید محوری را در هر مدرسه، محله و مسجد در دستور کار قرار دهیم و این امر از اولویت‌های برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

قاضی زاده هاشمی در ادامه، گلزار شهدا را پایگاه توسعه معنویت عنوان کرد که ساماندهی آن‌ها در هر شهرستان به صورت ویژه در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha