• سه‌شنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402030201408
  • خبرنگار : 30188

کسب و کار خانگی با درآمد میلیونی

کسب و کار خانگی با درآمد میلیونی

امروزه در شرایط اقتصادی فعلی هر خانوار به دنبال ایجاد درآمد هستند. برخی نیز به دنبال راه‌اندازی کسب و کار هستند که درآمد بسیاری بالا داشته باشد. جدا از اینکه راه اندازی کسب و کار خود نیز ملزم به سرمایه‌ی قابل توجهی است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسوه صنعت، در این وهله، کارآفرین وارد عمل می‌شود و سعی در اشتغال‌زایی برای افراد جامعه می‌کند که بخشی از پیشرفت اقتصادی یک جامعه مرهون خدمات کارآفرینی است. دو تن از کارآفرینان که در راستای پیشبرد اشتغال‌زایی برای کسب و کار و درآمد بالا قدم برداشته‌اند، مهندس اسماعیل حفیظی و آقای احمد امینی هستند؛ ایشان در دو حوزه‌ی تولید دستگاه‌های صنایع غذایی بر محور سلامتی همچون دستگاه‌های روغن‌گیری پرس سرد، ارده‌گیری، دستگاه‌های کره‌گیری بادام زمینی و مغزیجات، میوه خشک‌کن و آسیاب و همچنین تولید محصولات طبیعی و ارگانیک، روغن‌های طبیعی، ارده، شیره و عرقیات اشتغال‌زایی کرده‌اند.

کسب و کار خانگی

شرکت اسوه صنعت اصفهان، تولیدکننده‌ی دستگاه‌های صنایع غذایی متنوع از خانگی تا کارخانه‌ای در تولید انبوه می‌باشد. این دستگاه‌های خانگی از جمله دستگاه‌های آسیاب، روغن‌گیری، ارده‌گیری، کره‌گیری و خشک‌کن هستند و با حداقل سرمایه می‌توان یکی از این دستگاه‌ها را خریداری و کسب درآمد کرد.

کدام دستگاه پرسودتر است؟

همه‌ی این دستگاه‌ها پرسود هستند به شرط اینکه با شرایط محل زندگیتان سازگار باشد؛ برای مثال اگر در محلی همچون قمصر کاشان زندگی می‌کنید که گل و گیاه انبوه دارد، دستگاه‌های عرق‌گیری کسب و کاری پرسود برایتان خواهد بود.

کسب و کار خانگی با درآمد میلیونی


خط تولید دستگاه‌های خشک‌کن اسوه

اگر باغ میوه دارید می‌توانید برای جلوگیری از دورریز شدن میوه‌ها و ارزش‌افزایی محصولات، دستگاه خشک‌کن و اسلایسر تهیه و خط تولید میوه خشک و لواشک راه‌اندازی کرد و یا اگر در محلی ساکن هستید که منبع غنی دانه‌های روغنی است، دستگاه روغن‌گیری پیشنهاد ویژه‌ی ماست.

کسب و کار خانگی با درآمد میلیونی

تهیه دستگاه کره‌گیری مغزیجات چند مخزن که می‌تواند کره‌ی معجون بادام زمینی، پسته، فندق، بادام و نارگیل تولید کند نیز پیشنهاد خوبی است.

آیا این کسب و کارها نیاز به مهارت خاصی دارد؟

صد در صد برای هرکاری می‌بایست مهارت لازم را کسب کرد و شرکت اسوه صنعت اصفهان، دستگاه‌ها را با ضمانت و آموزش رایگان به مشتریان تحویل می‌دهد.

تسهیلات ویژه برای خرید دستگاه
برای راه‌اندازی این کسب و کار تسهیلات ویژه‌ای برای هم‌میهنان عزیز با بضاعت مالی کم تعیین شده است. شرایط خرید دستگاه‌ها به صورت اقساطی وجود دارد.

معرفی بیشتر شرکت اسوه صنعت اصفهان

گروه تولیدی شرکت اسوه صنعت اصفهان با مدیریت مهندس اسماعیل حفیظی در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ساخت ماشین آلات صنایع غذایی با طراحی و ساخت دستگاه‌های روغن‌گیری پرس سرد آغاز نمود و به پشتوانه طراحی مدرن و دانش به روز خود با ساخت دستگاه‌های فول آپشن و حرفه‌ای به سرعت به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده دستگاه‌های صنایع غذایی در کشور شناخته شد و بازار فروش خود را به خارج از مرزها گسترش داد.

هولدینگ اسوه، در دو حوزه شامل مجموعه‌ای از شرکت‌های اسوه سلامت ایرانیان، فعال در حیطه سلامت و با تولید بیش از سیصد نوع محصول و همچنین شرکت ماشین‌سازی اسوه صنعت فعال در زمینه ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات صنایع غذایی و فرآوری محصولات کشاورزی می‌باشد.

هدف ما از این مجموعه فعالیت‌ها، ارزش‌آفرینی برای جامعه از طریق توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری اقتصادی، مبتنی بر فناوری و حفظ سلامت در جامعه می‌باشد.

گروه اسوه صنعت، در دو حوزه فعالیت خود را گسترش داد:

  • تولید و عرضه مواد غذایی سالم، با هدف سلامت محوری
  • تشویق مردم به مصرف غذاهای ارگانیک و ترویج فرهنگ زندگی سالم

تولید دستگاه‌های متنوع در سایزها و ابعاد مختلف و کاربردهای گوناگون دستگاه‌هایی چون: روغن‌گیری، ارده‌گیر، کره‌گیر و میوه خشک‌کن، آسیاب و تمام متعلقات مربوط به هر کدام از آنها در این مجموعه انجام می‌پذیرد.

این دستگاه‌ها در مدل‌های خانگی، فروشگاهی و صنعتی طراحی، ساخته و به بازار عرضه می‌شوند و قابلیت سفارشی‌سازی برای همه آنها وجود دارد.

شرکت اسوه صنعت به پشتوانه کیفیت بالای متریال و همچنین به روز شدن طراحی و زیباسازی دستگاه‌ها محصولات خود را به 15 کشور جهان اعم از کشورهای آسیای شرقی، آسیای میانه، خاورمیانه و اروپا ارسال نموده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha