• سه‌شنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402030201426
  • خبرنگار : 50448

دفتر ایسنا در بوشهر معطر به شمیم رضوی شد

دفتر ایسنا در بوشهر معطر به شمیم رضوی شد

ایسنا/بوشهر همزمان با دهه کرامت، شعبه خبرگزاری ایسنا در بوشهر میزبان کاروان «زیرسایه خورشید» با حضور خادمان حرم مطهر رضوی بود.

مبلغ یکی از کاروان‌های زیر سایه خورشید سه‌شنبه ۲ خرداد با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا و در جمع خبرنگاران اهالی رسانه استان بوشهر اظهار کرد: این کاروان هر ساله بر اساس دغدغه‌مندی‌ها و ظرفیت‌ها جامعه، شعاری را تعیین می‌کند، شعار امسال  «جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» به دلیل لزوم ایجاد همدلی و امیدآفرینی در کشور، تعیین شده است.

سید عبدالکریم فاطمی اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید در طول ۱۶ سال فعالیت خود سه هدف را دنبالل کرده است؛ توسعه حرم و حریم، توسعه زیارت و توسعه خدمت سه محور اصلی فعالیت‌های این کاروان است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه حرم و حریم در تمام کشور تصریح کرد:همانطور که شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند«ایران حرم است» ما نباید فکر کنیم که حرم مطهر امام رضا(ع) محدود به یک چهاردیواری در مشهد است، اگر چه قطعا آنجا قطعه‌ای از بهشت به روایت خود حضرت محسوب می‌شود اما ما باید همه جا خود را تحت نظارت امام رئوف بدانیم.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه از هر نقطه‌ای می‌توان زائر امام هشتم بود، عنوان کرد: پرچمی که ما امروز به همراه داریم در واقع پیراهن یوسف از اقلیم مشهد است که امروز در مراسم استقبال در بوشهر شاهد بودیم که بسیاری را تحت تاثیر قرار داد تا جایی که ما به آنها غبطه می‌خوردیم.

فاطمی با بیان اینکه همه‌ افراد می‌توانند خادم امام رضا (ع) شوند، گفت: خدامی به لباس و شال نیست هر گاه به بتوانیم خدمتی به مسلمان، شیعیان و محبان امام رئوف کنیم در واقع ما خادم امام رضا(ع) بوده‌ایم.

وی ادامه داد: شما خبرنگاران و رسانه‌های شما هرگاه بر اساس صدق و راستی قلم بزنید در واقع خادم رضوی بوده‌اید.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، سردبیر خبرگزاری ایسنا بوشهر ضمن خوش‌آمد به خدام حرم رضوی به تشریح اقدامات و تولیدات رسانه‌ای، رسانه‌های استان پرداخت. همچنین پس از تبرک و تیمم حضار به پرچم متبرک و مطهر حرم امام رضا علیه السلام، یکی از خدام به مداحی پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha