• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402030301893
  • منبع : نمایندگی سمنان

سردار دامغانی عنوان کرد:

مهمترین عامل موثر در آزادسازی خرمشهر از منظر سردار دامغانی

مهمترین عامل موثر در آزادسازی خرمشهر از منظر سردار دامغانی

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان، وحدت فرماندهی و اتحاد و انسجام بین قرارگاه های مشترک ارتش و سپاه در عملیات بیت المقدس را مهمترین عامل موثر در آزادسازی خرمشهر ارزیابی کرد.

سردار حمید دامغانی ، ۳ خردادماه ضمن سالروز آزادسازی خرمشهر و فرارسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(ص) و امام رضا(ع) اظهار کرد: یاد و خاطره حماسه آفرینان آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس را گرامی می دارم.

وی پیروزی رزمندگان ایرانی در این عملیات غرورآفرین را نصرت الهی دانست و افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر، مولفه های مرسوم را بر هم زد و قدرت ایمان را به رخ‌ جهانیان کشید.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: یکی از ویژگی های خاص عملیات بیت المقدس که باعث نزول نصرت الهی شد، وحدت فرماندهی در این مهم بود که طی قرارگاه های مشترک بین ارتش و سپاه شکل‌ گرفت.

سردار دامغانی با اشاره به کیفیت بالای هماهنگی و اتحاد بین نیروهای مسلح در کشورمان تصریح کرد: امروز وحدت بین نیروهای مسلح استان به صورت حداکثری است.

سردار دامغانی ، با بیان اینکه مهم ترین ظرفیت استان، نیروی انسانی بسیار توانمندی است که از دوران دفاع مقدس تا به امروز وجود دارد ادامه داد: فرمول مقابله با دشمن و پیشرفت انقلاب به سمت اهداف و آرمان ها، عمل به ویژگی های آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس است.

وی با بیان اینکه ماندگار ترین، اساسی ترین و برجسته ترین عملیات دوران دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس است اضافه کرد: یکی از ویژگی های اصلی و بارز عملیات بیت المقدس در حوزه تاکتیکی، وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح بود.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان به نقش مردم و نیروهای مردمی پرداخت و گفت: هرجا که مردم به صورت حداکثری در صحنه حضور پیدا کرده و نقش آفرینی کنند، نصرت الهی نازل می شود.

وی معتقد است که مباحث، موارد، دستاوردها، ارزشها، مولفه ها و موفقیت های مرتبط با عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر می توانیم امروز به بهترین شکل ممکن برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا- صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح استان سمنان بمناسبت بزرگداشت سوم خرداد، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر با حضور هاشمی استاندار سمنان در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان برگزار شد.در این مراسم فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار سمنان و جمعی از فرماندهان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند.

مهمترین عامل موثر در آزادسازی خرمشهر چه بود؟
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha