• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402030302034
  • خبرنگار : 71616

مهلت ۱۱ روزه ایران‌خودرو از امروز

واریز پیش‌پرداخت در سامانه یکپارچه خودرو برای تحویل آبان آغاز شد

واریز پیش‌پرداخت در سامانه یکپارچه خودرو برای تحویل آبان آغاز شد

برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ (تحویل در آبان ماه) را کسب کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه) به مدت ۱۱ روز (تا روز شنبه ۱۱ خرداد ماه) امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

به گزارش ایسنا، متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه) تا شنبه ۱۱ خرداد ماه برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

بر اساس آنچه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و الباقی وجه خودرو، پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه  از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

واریز پیش‌پرداخت در سامانه یکپارچه خودرو برای تحویل آبان آغاز شد

جزئیات این بخشنامه از این لینک قابل مطالعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۳ ۱۳:۵۴

چرا خبری از پژو پارس سفارشی و elx تحویل تابستان نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۷

سلام این اختلال تا چه وقت ادامه داره

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۱۱:۱۶

سلام وقت بخیر در مورد مشکلات طرح یکپارچه خودرو مرحله دوم مزاحم شدم . مدام این پیامو میده(درصورتی که در بانک های مجاز حساب خود را وکالتی نموده اید، پس از زمان اعلامی در اطلاعیه، برای ثبت نام مراجعه نمایید ) رفتم بانک همه چیم درسته . خیلیها این مشکلو دارن تروخدا پیگیری کنین ... بعضیا ماشین زیرپاشونو فروختن برلی این طرح ....

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۴ ۲۲:۴۸

سلام چرا برای من ک الویتم پاییز پیامک نیومده

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۳ ۰۸:۵۷

سلام. اقا خواهش میکنم پیگیری کنید برا الویت پاییز ایران خودرو هیچ پیامی واسه ما نیومده. ایران خودرو هم که جواب گو نیست. تکلیف چیه؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۴ ۱۲:۲۵

باشه پیگیری میکنم

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۱۵:۳۷

خسته نشی یه وقت

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۱ ۱۵:۰۴

به ما گفتن اولویت پاییز هستید تو مرحله اول،چرا هیچ پیامکی نیامده وخبری از پژو پارس نیست ما باید چکار کنیم لطفا راهنمایی کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۸ ۱۰:۰۵

با سلام من تارا ثبت نام کردم زده پاییز ۱۴۰۲ ولی تا امروز که ۲۸تیر ماهه هیچ پیامی نیومده لطفا راهنملیی کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۶ ۱۰:۳۵

سلام آقا پدرم در طرح یکپارچه فروش خودرو برنده شده و قراره پاییز1402 خودرو تخصیص پیداکنه ولی تا الان هیچ پیامکی برای واریز وجه قرعه کشی نیومده مسئولین ایران خودرو جواب مارو سربالا می دن خواهش می کنم پیگیری کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۹ ۱۰:۳۳

با سلام لطفا برای ثبت نام جدید سامانه یکپارچه هم اقدام نمائید.فقط تکمیل ظرفیت اعلام می شود.چرا؟؟؟