• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402030302134
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان؛

سوم خرداد الهام‌بخش تحولات کشور است

سوم خرداد الهام‌بخش تحولات کشور است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان روز حماسی و تاریخی سوم خرداد را روزی الهام‌بخش دانست و گفت: با جان و دل زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی به مسیر ادامه می‌دهیم.

دکتر علی‌محمد زنگانه صبح امروز چهارشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: سوم خرداد ماه روزی الهام بخش است که باید این واقعه تاریخی از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به این واقعه ما را به مسیر درست هدایت می‌کند، ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) این واقعه را تا حدی مهم دانستند که در یک جمله تاریخی فرمودند، "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

استاندار گلستان گام برداشتن با ایثار و از جان گذشتگی در راه خداوند متعال را مهمترین اقدام مومنانه دانست و افزود: حرکت در راه خداوند در بدترین شرایط و سخت‌ترین اوقات قطعا نتیجه نصرت و پیروزی را خواهد داشت.

وی با اشاره به برخی پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند که دشمن در اوج و ما در ضعف هستیم ولی این را بدانید که ملت ایران با توکل بر خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و حرکت پشت سر ولایت فقیه در همه صحنه‌ها پیروز بوده و به این مسیر ادامه خواهد داد.

سوم خرداد الهام‌بخش تحولات کشور است

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن که امروز بر علیه ملت ایران راه افتاده است را اوج کینه بر علیه انقلاب شکوهمند ملت ایران دانست و اضافه کرد: همه در قرارگاه دفاع از جمهوری اسلامی قرار داریم و به مسیر ادامه خواهیم ددد.

وی با تاکید بر اینکه امروز در محاصره کامل اقتصادی دشمنان قرار داریم، تصریح کرد: باید همچون دوران دفاع مقدس با حفظ اتحاد و انسجام در کنار هم و تحت فرمان ولایت فقیه باشیم تا از توطئه و دسیسه‌ها در امان بمانیم.

دکتر زنگانه با بیان اینکه امروز در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت فرمان نائب امام زمانی که به دور از هوای نفس است، قرار داریم، گفت: با جان و دل از دین مبین اسلام و قرآن کریم دفاع کرده و به مسیر تقدیم پرچم به حضرت امام زمان(عج) ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha