• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402030302462
  • خبرنگار : 71675

پایان کار هرناندس در نساجی: نمی‌دانم و خبری ندارم!

پایان کار هرناندس در نساجی: نمی‌دانم و خبری ندارم!

سرمربی نساجی درباره پایان همکاری او با این تیم بعد از حذف شدن از جام حذفی گفت: نمی‌دانم و خبری ندارم.

به گزارش ایسنا، کارلوس هرناندس، سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست ۴ بر صفر تیمش مقابل استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری پس از بازی گفت: ما در نیمه اول در بخش‌هایی خوب کار کردیم اما گل اول کرنر بود و بعد از آن اشتباه ابراهیمی موجب شد که ما برنامه‌های خود را تغییر دهیم. وقتی ۲ بر صفر مقابل استقلال عقب هستیم و ۲ گلی که بخاطر اشتباهات خوردیم، خیلی سخت است که بخواهیم تیم را جمع کنیم.

جدایی هرناندس از نساجی؟

این سرمربی درمورد اینکه گفته شده بود که اگر در این بازی نساجی نتیجه را به استقلال واگذار کند، آخرین حضورش روی نیمکت این تیم خواهد بود، گفت: من نمی‌دانم و خبری ندارم. به من کسی چیزی نگفته است.

ببینید

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی با مقایسه استقلال و پرسپولیس گفت: من نظر خودم را می‌گویم. هر دو تیم خوب بوده و بازیکنان بزرگی دارند. هر دو تیم برای یک شهر هستند و نام بازی آنها را داربی می‌گذاریم. شاید نتایج دلخواه هواداران خودشان رقم نخورد. هر تیمی که بهتر باشد برنده خواهد شد. هر دو تیم قوی هستند و شخصیت‌های متفاوتی دارند. هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند.

هرناندس درمورد شرایط داوری در فوتبال ایران و اینکه آیا داور روی گل اول استقلال تاثیر داشت یا خیر؟ گفت: درخصوص داوری حرفی نمی‌زنم. هر دو بازی اخیر را خوب قضاوت کردند و هر چه نظر آنها باشد به آن احترام می‌گذارم و نمی‌توانم حرفی بزنم.

مربی نساجی: هرناندس وقت کافی برای آشنایی نداشت

به گزارش ایسنا، هادی شکوری، مربی نساجی پس از حذف تیمش از جام حذفی با قبول شکست ۴ بر صفر برابر استقلال گفت: ما در شرایط بدی تیم را تحویل گرفتیم و بضاعت ما همین بود. استقلال تیم خیلی خوب و قدرتمندی است. ما برنامه‌هایی داشتیم که توانستیم دقایقی آن را اجرا کنیم اما دچار اشتباهات فردی شدیم.

نساجی در سطح حرفه‌ای

او درباره دو شکست سنگین تیمش برابر استقلال و پرسپولیس و باقی ماندن کارلوس هرناندس روی نیمکت نساجی توضیح داد: این تصمیم مدیریت باشگاه است و من نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. او مربی‌ای است که در کشورهای آسیایی کار کرده اما زمان کافی برای آشنایی با تیم نداشت. نساجی تیم خوبی است و من تاکنون در فوتبال چنین مدیریتی را ندیدم. این باشگاه از نظر سخت افزار و نرم افزار در سطح حرفه‌ای است و امیدوارم برای سال بعد برنامه ریزی خوبی کنند تا موفق شوند.

شکوری درباره ناراحتی هواداران از نتایج این تیم گفت: هواداران نساجی واقعا بی‌نظیر هستند و چه در قائمشهر و چه در شهرهای دیگر از تیم خود حمایت می کنند و طبیعی است که از این نتایج ناراضی باشند. امیدوارم چه در آسیا و چه در لیگ برتر فصل آینده از تیم خود حمایت کنند تا این تیم هم بتواند نتیجه بگیرد.

انتهای پیام

پایان پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha