• پنجشنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402030403019
  • خبرنگار : 50177

معاون توسعه وزارت بهداشت:

لرستان می‌تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود

لرستان می‌تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود

ایسنا/لرستان معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: لرستان ظرفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن جغرافیا و فرهنگ خاص در آینده نزدیک می‌تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود.

دکتر بهروز رحیمی شامگاه چهارم خرداد ماه در جریان افتتاح بخش‌های "سی‌تی‌آنژیو" و بخش قلب بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد که از ابتدای صبح بازدیدی از پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان و حوزه سلامت لرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه کارگاه بزرگ سازندگی نظام سلامت در لرستان شکل گرفته است، افزود: در حوزه پروژه‌های بهداشتی، بیش از ۱۰۰ پروژه در لرستان در دست ساخت بوده و پیشرفت فیزیکی آنها بسیار مناسب است و البته نواقصی در برخی از پروژه‌ها وجود دارد که در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: همچنان در تامین اعتبارات عمرانی حوزه بهداشت اصرار داریم به سرعت تامین کنیم و منابع مالی نیز وجود دارد و قول می‌دهیم قسمت اعظم پروژه‌های بهداشتی اعم از خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت، ستادها، مراکز بهورز  و مراکز آزمایشگاه رفرانس تا هفته دولت در لرستان افتتاح خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه وضعیت درمانی لرستان پیشرفت خوبی دارد، بیان کرد: چندین بیمارستان بزرگ در شهرستان‌های دورود، خرم‌آباد و کوهدشت در دست احداث است و جروز پروژه‌های اولویت‌دار و جزو مصوبات سفر است و تامین اعتبارات آنها در حال انجام شده و نقص خیلی زیادی در این پروژه‌ عمرانی مشاهده نمی‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در مرکز قلب بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد "سی‌تی‌آنژیو" و " آنژیوگرافی" افتتاح شد و بهسازی و بازسازی مرکز قلب انجام شده که همه این موارد سبب می‌شود که نیاز بیمار به خدمات بخش قلب مرتفع شود و از اعزام بیمار به سایر مراکز استانی جلوگیری می‌شود.

معاون توسعه وزارت بهداشت یادآور شد: لرستان ظرفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن جغرافیا و فرهنگ خاص در آینده نزدیک می‌تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha