• جمعه / ۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402030503212
  • خبرنگار : 71616

رفع اختلال سایت سامانه یکپارچه خودرو/ ثبت‌نام ۵۲۵ هزار نفر تاکنون

رفع اختلال سایت سامانه یکپارچه خودرو/ ثبت‌نام ۵۲۵ هزار نفر تاکنون

مدیرسامانه یکپارچه تخصیص خودرو از برطرف شدن اختلال سایت سامانه برای ثبت‌نام متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها در پی رفع مشکلات زیرساختی خبر داد و ضمن تاکید براینکه بار ترافیکی سایت در روزهای ابتدایی نیز در این اختلال موثر بوده، اعلام کرد در حال حاضر روند ثبت‌نام در حال انجام است و تاکنون ۵۲۵ هزار نفر پنج اولویت خودرویی خود را ثبت کرده‌اند.

مهدی تقدسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بار ترافیکی سایت بالا بود؛ شب گذشته هم اختلال در ثبت سفارش به دلیل یک مشکلات زیرساختی بود که شب گذشته برطرف شد. اما به دلیل اینکه از قبل، برخی نتوانسته بودند ثبت‌نام کنند، همچنان در سامانه بودند و همین بار ترافیکی بالایی بر سامانه ایجاد می‌کرد؛ بطور مثال برخی ثبت درخواست کرده بودند اما ثبت سفارش خود را نمی‌توانستند ببینید و همچنان در سایت حضور داشتند و متقاضی خارج نمی‌شد تا از وضعیت خود مطمئن شود. بنابراین ترافیک بالایی در سامانه بود.  

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد: اکنون در هریک دقیقه بصورت همزمان ۵٠٠ نفر در سایت هستند و برای ثبت‌نام اقدام می‌کنند. تا پایان شب گذشته ٣٠٠ هزار نفر ثبت درخواست کرده بودند و از دیشب تاکنون نیز بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام خود را انجام دادند؛ در مجموع طبق آخرین آمار تا این لحظه ۵٢۵ هزار نفر پنج اولویت خودرویی خود را ثبت کردند؛ براین اساس دیگر اختلالی وجود ندارد ومتقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.  

وی در رابطه با اینکه به برخی از انصرافی‌های مرحله اول، اجازه ثبت‌نام در مرحله دوم داده نشده است؛ تصریح کرد: انصرافی‌ها اگر تا ٢٠ اردیبهشت ماه انصراف داده باشند و پس از آن برای حساب وکالتی برای مرحله دوم اقدام کرده باشند و بانک اسامی آن‌ها را برای سامانه ارسال کرده باشد، برای ثبت‌نام در مرحله دوم مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند ثبت‌نام کنند؛  اما برخی متقاضیان به تصور اینکه قبلاً حساب وکالتی داشته‌اند (برای مرحله اول) و پول خود را برداشت نکرده بودند اما تمایلی به دریافت خودروی در موعد تععیت شده نداشتند، لغو سفارش کرده اما گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکرده‌اند؛ این افراد حتما بایستی انصراف را تایید می‌کردند. علاوه براین برخی هم حساب وکالتی داشته‌اند اما در موعد ٢٠ تا ٢٩ اردیبهشت مجدد درخواست به بانک برای بلوکه کردن وجه نداده‌اند؛ بنابراین جزو اسامی ارسالی بانک‌ها نیستند؛ فلذا نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.  

تقدسی تاکید کرد: موادی همچون پیام «عدم وجود خودرو» یک شرکت در یکی از یه طرح عادی، مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز در دسته همان اختلال‌های اولیه و بازه ترافیک سایت بوده است و اکنون مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است گام دوم مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از صبح روز چهارشنبه (سوم خرداد ماه) برای متقاضیان واجد شرایط که در موعد مقرر حساب وکالتی تعریف و وجه لازم را مسدود کرده‌اند و به تایید بانک و سامانه رسیده باشد، آغاز شد؛ متقاضیان هشت روز (تا چهارشنبه هفته آینده) برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود فرصت خواهند داشت.

در این مرحله از فروش خودروها ۲۳ محصول از چهار شرکت سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت) عرضه شده است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۲

سلام، من هم وکالتی مرحله دوم رو انجام دادم و هم به موقع انصراف دادم، ولی همچنان سایت پیغام میده که شما انصراف داده اید. لطفا این موضوع رو پیگیری کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۷ ۰۸:۵۰

منم همینطوربود کدمنطقه رو درس کردم درست شد

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۳

سلام درمورد این خبر رفع ایراد سامانه یکپارچه بنده در موعد اعلام شده در طرح قبلی ثبت انصراف از طرح را ثبت کرده ام در موعد اعلام شده در نوبت دوم طرح یکپارچه هم 100 میلیون واریز و ثبت وکالتی از طرف بانک را انجام داده ام ولی بازهم برای بنده شما از طرح انصراف داده اید نمایش داده می شود این بی عدالتی و اجحاف در حق شهروندان است لطفا اگر این پیام را رویت کردید این حق را پیگیری کنید سامانه هیچ پل ارتباطی ای برای مشکلات کاربران قرار نداده است

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۵:۱۶

سلام ، می خوام در سامانه ثبت نام اولیه انجام بدم ، کد تایید میاد ولی وقتی وارد می کنم تایید نمی شه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۸ ۰۱:۰۶

من ماشین اول و از شرکت مدیران خودرو انتخاب کردم. آیا میشه ماشین بعدی رو از یک شرکت دیگه انتخاب کرد.من هر کار میکنم نمیشه. کسی راهکاری داره؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۵:۱۶

سلام ، می خوام در سامانه ثبت نام اولیه انجام بدم ، کد تایید میاد ولی وقتی وارد می کنم تایید نمی شه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۵:۲۹

من‌ یه سوال دارکسی میتونه راهنمایی کنه، حتما باید ۵ انتخاب تکمیل بشه؟ اگر من یک ماشین انتخاب کنم' مشکلی پیش میاد ؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۵:۳۰

هنوز مشکل سایت برطرف نشده کاملا باگ داره .چطوری تونستن ثبت نام کنن؟از طرفی حساب وکالتی رو بانک گفت اینترنتی اکی کنید و ما هم انجام دادیم و حساب رو وکالتی کردن الان میگن جداگانه باید بلوکه هم میشد .مگه خود بانک بلوکه نمیکنه .این چه داستاناییه چرا کسی جوابی نمیده

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۳

به خدا قسم از سوم خرداد توی سایت دارم تلاش می کنم انگار نه انگار ثبت نام نمیشه که نمیشه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۱۹:۰۸

سلام سایت از 1402/3/3 خطای نام کاربرب صحیح نمیباشد میده در حالی که درست وارد میکنم.بعد بازیابی میزنم بازم خطا میده.پیگیری میفرمایید

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۲۰:۴۷

سلام در ثبت نام سامانه یکپارچه تا الان ارور میداد شما از طرح انصراف داداید امکان سفارش ندارد. از الان میگه اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۲۱:۴۹

همچنان امکان ثبت نام وجود ندارد. پس از ورود شماره ملی ، پیغام می‌دهد که در صورتی که از وکالتی بودن حساب مطمئن هستید در زمان اعلام شده مراجعه کنید. استعلام از بانک هم می گیرم میگه حساب شما به سامانه یکپارچه اعلام شده....لطفا پیگیری بفرمایید. وافعا متاسفم که بابت هر موضوعی باید دغدغه داشته باشیم

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۱۰:۲۸

به منم همین پیغامو میده

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۰۶:۵۱

سلام من قبلا حساب وکالتی داشتم ولی در موعد اعلام شده به بانک مراجعه کردم و گفتند حساب وکالتی هست و لزومی نداره مجدد انجام بشه، پولی که در حساب داشتم مسدود شده ولی وقتی می‌خوام وارد سامانه بشم ارور حساب وکالتی میده!! اگر مجدد باید وکالتی می‌شده الان مقصر بانک هست و من نمیتونم ثبت‌نام کنم!! الان چه کسی پاسخگو هست ؟ اگر حساب مجدد باید وکالتی می‌شده و نشده پس چرا پول رو مسدود کردند؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۰۷:۲۳

اختلال در سامانه هنوز مشاهده میشه هیچگونه ایرادی برطرف نشده .جای تاسف داره

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۰۸:۰۲

هنوز مشکل برطرف نشده و سامانه اجازه ثبت نام نمیده

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۰۹:۲۴

در مرحله اول یکپارچه حساب را وکالتی کرده ایم قبل 20 انصراف داده ایم بعد 20 تا 29 هر وقت رفتیم حساب وکالتی کنیم پیغام میداد این حساب قبلا وکالتی شده حالا موقع ثبتنام پیغام میاد حساب وکالتی یافت نشد

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۱۱:۲۷

سامانه تخصیص خودرو مشکل داره. شاید عمدی باشه.صد بار شماره ملی و رمز ورود را میزنم میگه اشتباهه.البته ثبت نام خودرو در ایران کلا اشتباهه.اگر مردم اینجوری بی محابا و با اشتیاق نخرند خودرو سازها هم اینقدر برا مردم ناز نمی کنن.خودروی ایرانی که اصلا قابل مقایسه با خودروهای دست چندم خارجی نیست وقتی رو دست خودرو ساز بمونه عقلش سر جاش میاد.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۱۱:۴۰

دوستانی که کد دریافتی روی خط موبایل رو وارد می کنید و خطای not valid میده ، باید کد منطقه متناسب با کد پستی محل زندگیتون را وارد کنید .منم همین مشکل رو داشتم درست شد .

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۱۲:۰۹

از روز سوم هر روز پیام میده در صورتی که در بانک های مجاز حساب خود را وکالتی نموده اید، پس از زمان اعلامی در اطلاعیه، برای ثبت مراجعه نمایید. بانک هم مراجعه کردم تاریخ مسدود شدن پول رو نشون میده و میگه درسته خطا از سمت سایت ثبت نام یکپارچه ست. سامانه یکپارچه هم که هیچ پشتیبانی نداره . الان واقعا چه کسی باید مشکل رو حل کنه ؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۷ ۰۷:۴۸

باسلام بنده هنگام احرازهویت و ثبت نام با پیغام درصورتی که دربانکهای مجاز حساب خودراوکالتی نموده اید پس اززمان اعلامی دراطلاعیه،برای ثبت نام مراجعه نمائید.به بانک مراجعه نمودم گفتن هم حسابتان وکالتی شده هم مبلغ یکصدمیلیون تومان مسدود شده،خواستم بدونم مشکل چیه وراهنمایی بفرمائید.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۷ ۲۳:۴۷

سلام دوستان من میخام در سامانه یک پارچه ثبت نام کنم چجوری بهم بگی

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۸ ۱۶:۰۲

عزیزان ب خودتون فشار نیارید،حتما همتون باید برید کافی نت،خب میگن تا۳,نشه ،بازی نشه،کافی نت+بانک+خودروساز منم توخونه نتونستم ،نمیشد،کافی نت ثبت نام اولیه ۵۰هزار گرفت،ثبت نام دوم انتخاب خودرو ۱۲۰هزار تومان برای ۲تاورق ۱۷۰هزار بدی حله ب کافی نتی ها،ببین چطور درعرض ۲دقیقه سایت باز میشه،برین کافی نت خودتون راحت کنید